|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maczee
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:34, 2010_03_11 Temat postu: Zamienniki...? |
|
|
Witam serdecznie! Moja corolla e12 (1.4 benzyna 2005 rok) zbliża się do przeglądu 90tys. Znajomy warsztat proponuje mi zamienniki firmy Nipparts. Sprawa dotyczy wymiany podstawowych podzespołów przy takim przeglądzie plus tarcz, klocków oraz końcówek drążka kierowniczego. Czy warto zainwestować w części ww. firmy? Jakich ewentualnie innych producentów polecacie? Czy jednak odżałować kasę i zrobić przegląd i te wymiany w ASO. Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuje za odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mani3k
Street Racer
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 6:57, 2010_03_12 Temat postu: |
|
|
nie widziałem żeby e12 z takim przebiegiem miała cokolwiek zużyte w zawieszeniu poza przekładnią z prawej strony. Jedz do aso bo ci panowie się chyba kiepsko znają.
Nipparts - Made in china
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iwostar
Street Racer
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:40, 2010_03_12 Temat postu: |
|
|
Mam taką Corolkę z 2003 i dopiero niedawno była potrzeba wymiany tarczy i klocków a miała wtedy przebieg 230 tyś. Jedyne co było wcześniej wymienione to łożysko sprzęgłowe przy 200 tyś i pasek rozrządu. Nowe części to zamienniki i nie ma problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mfronc1
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:08, 2010_03_12 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie z Mani3k. Ja osobiście poleciłbym filtry "Filtrona" a olej oczywiście Castrol. Na takich rzeczach nie ma co oszczędzac. Nie wiem ile Ci zaproponowali za to wszystko z robocizną ale masz niżej jak to wygląda u mnie w warsztacie z częściami z górnej półki, będziesz mógł sobie porównac:
olej silnikowy -Castrol Magnatec 4L 15W 40 130zł
filt oleju -Filtron 18,20
Filtr paliwa -Herth +BussJakoparts 58,19
Filtr powietrza -Filtron 55,10
Filtr kabinowy -Filtron 68,81
Razem 330,30 zł części+
70zł wymiana, przejrzenie zawieszenia czy nie ma żadnych luzów i sprawdzenie ewentualnych wycieków
Czyli z pełną obsługą 400zł
Wiadomo że może byc taniej jeżeli klient weźmie tańsze części. Ale ja zawsze mówię żę albo tania częśc albo dobra. A jak klient chce tanią i dobrą to musi kupic dwie( jedną tanią a jedną dobrą)
Poza tym jeżeli mechanik uważa, że drążki są do wymiany, to niech Cię zaprosi pod podnośnik i pokaże jaki to ten luz jest na drążku.
Pozdrawiam
Michał Fronczak
Fronczak- Autoserwis S.C
ul. Krótka 5 Marki
tel. 660-535-756
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
allk
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:06, 2010_03_12 Temat postu: zamienniki |
|
|
Niparts to dość dobra firma więc śmiało można brać. Jakchcesz pojeździć jeszcze trochę to wymień na dobre zamienniki. Po co robić coś dwa razy.
Koledzy którzy doradzają wymienic tarcze po 200 000 km to odradzam bo auto może kiedyś się nie zatzymać na czas. Jak komuś się udało dojeździć na jednych tarczach przez 200tkm to gratuluje ale do wiadomości doradzców że tarcz nie zużywa się do grubości żyletki z reguły max zużycie to 2 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maczee
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:47, 2010_03_14 Temat postu: |
|
|
dzięki za pomoc, pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iwostar
Street Racer
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:50, 2010_03_14 Temat postu: |
|
|
allk, masz rację, ale jak się hamuje często biegami, to można zrobić taki wynik jak ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mani3k
Street Racer
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:51, 2010_03_14 Temat postu: |
|
|
filtrona do benzyny mozna bezstresowo wkręcić. jeśli chodzi o diesla to w przypadku tanich zamienników znane są przypadki zatarcia wałka turbiny. Nie wiem od czego to zależy (przepustowość?) osobiście miałem jeden taki przypadek, znalazłem w kanale olejowym kawałek pomarańczowej ''gumy'' w takim samym kolorze jak był we filtrze. skończyło się wymianą silnika bo nie było co naprawiać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|