|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klakier10
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:48, 2012_01_28 Temat postu: Yaris Verso 1.4 D4D gaśnie |
|
|
Witam wszystkich. Mam toyote yaris verso 1.4 D4D no i dzisiaj przymroziło do (–15). Odpalam samochód drapie szybkę a tu mi po minucie zgasł. Odpalam drugi raz gasł od razu. Wyłączyłem wentylator bo był włączony na najmniejszych obrotach nie zgasł. Pojechałem się przejechać no i po 2 kilometrach włączam ogrzewanie to mi samochód w trakcie jazdy zgasł i włączyła się kontrolka silnika. Wyłączyłem ogrzewanie bo inaczej nie chciał odpalić, ale kontrolka silnika świeciła dalej. Dopiero jak słoneczko przygrzało kontrolka silnika zgasła spróbowałem ponownie włączyć ogrzewanie i nie zgasł jest w porządku. Miał ktoś może, podobną historię. Co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:41, 2012_01_28 Temat postu: |
|
|
Ciekawa sprawa, jak tak bedziesz rano odpalał to podepnij miernik pod akumulator i zobacz co sie dzieje z napięciem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klakier10
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:58, 2012_01_29 Temat postu: |
|
|
Odpaliłem dzisiaj rano temperatura (-13) Przyłożyłem miernik do akumulatora pokazywał 12,48 V. Przy uruchomieniu samochodu + przy włączonym ogrzewaniu wahał się w granicach 13,60 -14,12 V. Dzisiaj nie zgasł.
Mam nadzieje że po prostu miał zły dzień
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krisek91
Dołączył: 31 Sty 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 12:01, 2012_01_31 Temat postu: |
|
|
Witam . Mam pytanie odnośnie felg . Samochodzik to Toyota Yaris 1.0 VVTi . Orginalnie mam włożone felgi 14" na oponach 165/65/r14 lub 175/65/r14 nie jestem pewien . Zastanawiam sie czy moge włozyc do tego autka z takim silnikiem flegi 15" z oponami 195/50/r15 ? Z góry dzieki za odpowiedz ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klakier10
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:31, 2012_02_04 Temat postu: |
|
|
No jednak samo się nie na prawi minął tydzień i dzisiaj sytuacja się powtórzyła tylko tym razem w trakcie jazdy zgasł mi i zaświeciła się kontrolka silnika. Po wyłączeniu ogrzewania dopiero odpalił. Po 30 min kontrolka zgasła. Nic innego mi nie zostaje jak pewnie czekać na powtórkę i szybko gnać na serwis by go podpięli pod kompa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
catalist
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:20, 2012_02_05 Temat postu: |
|
|
Z tym problemem borykam się już od 2ch lat w okresach zimy, a dokładniej dużych mrozów. Mam Yaris Verso D4D i mój silnik zachowuje się dokładnie identycznie jak napisał poprzednik. Wymiana filtrów paliwa nie pomogła, nieco lepiej było jak samochód był garażowany. W ostatnim czasie gaśnięcie po upływie kilku-kilkunastu sec. po uruchomieniu (niezależnie od obrotów) stało się bardzo częste. Praktycznie przy powolnej jeździe bez zwiększania obrotów w trybie serwisowym da się jechać natomiast dodanie gazu powoduje wyłączenie pracy silnika. Można go bez problemu po chwili zapalić, lecz objawy się powtarzają. Na chwilę obecną nie ma znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny. Można powiedzieć, iż o kilku dni mam z tym problem bez przerwy. Zeszłej zimy takie objawy były sporadyczne (może raz na 2 tygodnie) i ciężko było ustalić źródło problemu. Mechanicy, sprawdzali, mierzyli czyścili różne elementy, ale skutek ich działań był mizerny. W najbliższych dniach zamierzam powierzyć swój samochód kolejnemu mechanikowi. Może ktoś mógłby coś podpowiedzieć lub polecić kogoś z wielkopolski. Pls...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:25, 2012_02_07 Temat postu: |
|
|
Ciekawa sprawa, czyli wentylator ma cos wspólnego z jakims modułem sterującym...niezły numer;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klakier10
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:45, 2012_02_10 Temat postu: |
|
|
Witam.
Może głupio to zabrzmi ale czekam na usterkę.
Co do mechanika to nie radzę wybierać się do autoryzowanego serwisu nie będę komentował. (tyczy się Podkarpacia). Do naszych samochodów potrzebujemy specjalisty podpięcie pod tester też może nie pomóc szukaj specjalisty który zajmuje się tylko wyłącznie silnikami diesla mają odpowiedni soft do naszych silników całkiem odmienny niż w serwisach. Nie wiem jak u Ciebie, ale mój rzadko się psuje, ale jak coś wyskoczy w tym autku to ciężko to wykryć.(obserwując forum) Przykład może komuś się przydać falujące obroty co pewien czas co powodowało że przy dodaniu gazu potrafił zgasnąć. ASO, serwisy nikt nic nie wykrył kosztowało mnie to kaski dopiero znajomy mechanik polecił mi warsztat w Rzeszowie zajmującymi się silnikami diesla i tam dopiero wyskoczyło że siadł moduł który odpowiadał za dozowanie paliwa do wtrysków. Moduł kosztował mnie 30 zł + 70 zł wymiana z zaprogramowaniem a tamte wizyty u mechaników szkoda gadać powiem tyle że bolało.
Więc czekam aż znowu zgaśnie i wyskoczy mi kontrolka silnika. Pasowało by mi by to się stało od poniedziałku do piątku od 8-16 bo tylko w tych dniach mają czynne.
Jak wyskoczy i zdiagnozują to dam znać. Na razie mam podejrzenie na ropę gdyż tankowałem tą zwykłą. Możliwe że zgromadziła się parafina w filtrze paliwa i go dusiła, ale nie rozumiem co wentylator ma do tego że go odpalę lub nie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
catalist
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:24, 2012_03_11 Temat postu: cd |
|
|
U mnie okazał sie zstkany przewód paliwowy jeszcze przed filtrem paliwa. Dodatkowo został założony zaworek zwrotny na tym przewodzie. Silnik dziala bez zarzutow. Wszytkie niepokojace objawy ustaly.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|