|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matsui
Street Racer
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RYBNIK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:00, 2009_06_11 Temat postu: wspomaganie kierownicy... |
|
|
dzisiaj jadąc autem z pracy zauważyłem że kierownica ciężej działała...tak jakby wspomaganie przestało działać...zatrzymałem auto i wyłączyłem silnik..odpaliłem i znów kierownica lekko się obracała jak piórko ...co to mogło być??mieliście taki przypadek??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ELCOYOTE
Street Racer
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚW
|
Wysłany: Pią 8:59, 2009_06_12 Temat postu: |
|
|
a jakie to autko ???
wymień olej w wspomaganiu jeżeli jest taka potrzeba
będzie lżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matsui
Street Racer
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RYBNIK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:47, 2009_06_12 Temat postu: |
|
|
auto to toyota corolla 2002 90KM 2.0......tak jak pisałem powyżej autkopo ponownym zapaleniu juz było ok...tylko dlaczego sie tak stało?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ELCOYOTE
Street Racer
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚW
|
Wysłany: Sob 9:18, 2009_06_13 Temat postu: |
|
|
nie piłem dziś kawy więc nie wywróżę z fusów :)
może pasek miał za duży opór
jedyne co możesz zrobić by sytuacja się nie powtórzyła
sprawdź poziom oleju nie patrz zewnętrznie na zbiorniczek tylko otwórz i zaglądnij do środka (osad niekiedy zmyla ) wymień olej powinno się co trzy lata
popatrz na pasek w jakim stanie ewentualnie wymień sprawdź naciąg
dla potomnych
żadnej techniki w tym nie ma
u mnie też kiedyś był problem ze wspomaganiem
zimą przy ostrym mrozie coś chrupało w pompie
wymieniłem olej już nic nie chrupało za to pompa puszczała 0.5litra na miesiąc
skończyło się na kupnie oryginalnego zestawu naprawczego z aso
pompa miała 18 lat i teraz chodzi jak nówka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matsui
Street Racer
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RYBNIK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:51, 2009_06_23 Temat postu: |
|
|
auto ma elektryczne wspomaganie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:56, 2009_06_23 Temat postu: |
|
|
2.0 COROLLA 1CD-FTV ma elektryczne wspomaganie???? pierwsze słysze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matsui
Street Racer
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RYBNIK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:30, 2009_06_23 Temat postu: |
|
|
auto to toyota corolla 2002 90KM 2.0 E 12J 1995cm3-kombi...jak zmieniałem oleje to tak mechanik powiedział,że mam elektr.wspomag...to dobrze czy źle?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:03, 2009_06_24 Temat postu: |
|
|
To nie znaczy nic, czy dobrze czy zle, ale elektryczne jest bardziej kosztowne, i bez ingerencji testera i elektronika nic nie zrobisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matsui
Street Racer
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RYBNIK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 9:43, 2009_06_30 Temat postu: |
|
|
hm znowu sie stało,że w czasie jazdy wyłączyło się wspomaganie(mam elektr.) po wyłązceniu silnika i zapaleniu zas było ok...miał juz ktoś taki przypadek?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gimak
Street Racer
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:32, 2009_09_08 Temat postu: |
|
|
Dołączę się do tematu. Mam corollkę 1.4 vvti z 2005r. Mam kłopoty z jej odpaleniem na zimno. Dzisiaj po kilkukrotnych próbach wreszcie zaskoczyła, a ponieważ dosyć długo stała, więc żeby podkarmić trochę akumulator, przytrzymałem ją chwilę na wyższych obrotach. W pewnym momencie zapaliła się kontrolka P/S - awaria elektryczna układu wspomagania. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu i odpaleniu silnika, pod samochodem coś trzasło jakby złapał duży stycznik, a kontrolka dalej się paliła, więc wyłączyłem silnik. Odłączyłem (jak radzą na forach) akumulator na 4 godziny. Po ponownym podłączeniu akumulatora, odpaleniu silnika kontrolka ciągle się paliła. Przy wyjeżdżaniu z garażu stwierdziłem, że przy skręcaniu kierownicą w prawo nie działa wspomaganie. Przy mocniejszym (prawie maksymalnym) skręceniu kierownicy coś jakby trzasło (zaskoczyło), kontrolka zgasła i pojawiło się wspomaganie. W garażu kierownica była ustawiona na wprost.
Czy ktoś może mi wyjaśnić co się stało, dlaczego i czego ewentualnie mogę się spodziewać w przyszłości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matsui
Street Racer
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RYBNIK Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:26, 2009_09_10 Temat postu: |
|
|
ja już mam po sprawie ..dałem do elektryka i coś podociskał,posmarował..i wspomaganie działa :)..koszt 100zl:)pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
_lukasz_
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RADOM Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:17, 2010_04_11 Temat postu: |
|
|
Podłącze się do tematu ponieważ poszukuję takiego uszkodzonego elektrycznego wspomagania.
chcę zaadoptować jego silnik a nie chce kupować sprawnego bo szkoda zniszczyć i szkoda kasy.
Oczywiście za uszkodzone też zapłacę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mani3k
Street Racer
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:53, 2010_06_06 Temat postu: |
|
|
sprawdźmy klemy panowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rapper3d
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: mam wiedziec? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 10:46, 2010_06_08 Temat postu: |
|
|
Pozwólcie Panowie (i Panie), że i ja się podłączę do tematu
Nie jest to dla mnie wielka usterka i tak już było od kiedy mam to autko ale cóż no jest to trochę denerwujące. Kiedy skręcam koła do oporu niezależnie w którą stronę to coś okrutnie piszczy pod maską. Zlokalizowałem że pasek napędzający pompę wspomagania jest źródłem tego pisku. Zauważyłem, że wtedy kiedy piszczy to pompa się blokuje, co powoduje poślizg paska i pisk. Co może być przyczyną blokowania się pompy? Może maglownica swoje już przeżyła i domaga się wymiany/naprawy?
za wszelkie sugestie z góry bardzo dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|