|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
man
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:00, 2010_02_21 Temat postu: Toyota RAV4 2007 - LPG opłaca sie ?? |
|
|
Witam jestem w posidaniu Toyoty RAv4 2004 2.4 USA, zastanawiam sie nad założeniem instalacji gazowej.
czy ktos z szanownych grupowiczów moze podzieloic sie wrazeniami z korzystania z LPG w takiej Toyocie? Jakie rzeczywiste jest spalanie gazu ?
I jaka instalacja polecacie ??
Pozdrawiam man
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SALEEN MUSTANG 302
Street Racer
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:07, 2010_02_21 Temat postu: |
|
|
Witam.
Posiadam Toyotę RAV4 III Wyprodukowaną W Grudniu 2006 Roku Z Silnikiem Nadmienionym Wyżej I Stanowczo Odradzam Instalację LPG.
Rozumiem Podzielone Zdania Na Ten Temat Lecz Według Mnie Instalacja LPG To Rozwiązanie Na Chwilę Dlaczego ?
Ponieważ To Co "Zaoszczędzisz" Zasilając Samochód LPG Wydasz Na Częste Naprawy.
Ponad To Silniki Produkowane W Japonii Nie Dobrze Sprawują Się Zasilane Gazem Ze Względu Ma Swoją Konstrukcję.
Nadmieniam Że Nigdy Nie Miałem Styczności Z Zasilaniem LPG Jak I Silnikami Diesla Tak Więc Nie Mogę Udzielić Informacji Jak W Rzeczywistości Silnik Będzie Pracować Zasilany Gazem.
Stanowczo Odradzam Montowanie Instalacji W Twojej Toyocie.
Pozdrawiam
SALEEN MUSTANG S302
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_o25
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:27, 2010_02_21 Temat postu: |
|
|
SALEEN MUSTANG 302 napisał: | ...Nadmieniam Że Nigdy Nie Miałem Styczności Z Zasilaniem LPG Jak I Silnikami Diesla Tak Więc Nie Mogę Udzielić Informacji Jak W Rzeczywistości Silnik Będzie Pracować Zasilany Gazem.
Stanowczo Odradzam Montowanie Instalacji W Twojej Toyocie. |
...Saleen skoro nie miales stycznosci to po co zabierasz glos i jeszcze opiniujesz?
Co do topicu, popytaj czy ten silnik ma hydrauliczne regulatory zaworow czy nie, jezeli hydraulika to smialo mozesz gaz montowac.
Ja jezdze na LPG od 15 lat, roznymi, glownie nowymi i dobrymi autami... LPG nie psuje silnika tylko zly dobor i wadliwy montaz tejze instalacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SALEEN MUSTANG 302
Street Racer
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:28, 2010_02_21 Temat postu: |
|
|
Witam Ponownie.
Tomek_o25 Napisałeś Że Instalacja LPG Nie Psuję Silnika Lecz To Zły Dobór Instalacji Do Samochodu Czyni Poważne Problemy.
Może Masz % Racji W Tym Co Napisałeś Aczkolwiek Odpowiedz Na Jakiej Podstawie Wyciągasz Taki Wniosek ?
Pan Montujący Instalację Tak Powiedział ? Co Mógł Innego Powiedzieć ? Ten Pan Musi W Jakiś Sposób Zapracować Na Życie Więc W Ten Sposób Zdobywa Klientów.
Dlaczego Dealer Toyota Zdecydował Się Zaprzestać Montować Fabryczne Instalacje LPG W Nowych Samochodach ? Również Instalację Były Źle Dobrane ? Nie Silniki W Tych Samochodach Zacierały Się...
Rozumiem Że Są Zwolennicy I Przeciwnicy Lecz Nie Da Się Ukryć Że Instalacje Niszczą Silnik Z Biegiem Lat I Kolejnych Kilometrów/Mil.
Czego Nie Można Nie Zauważyć. Dlaczego ? Szarpanie Samochodu Trudne Wchodzenie Silnika Na Wysokie Obroty Brak Mocy Nierówna Praca Silnika To Tylko Kilka Z Objawów Które Można Zauważyć Po Kilku Latach Eksploatacji Samochodu Zasilanego LPG
Skoro Posiadamy Samochody Z Silnikami Benzynowymi Powinno Być Nas Stać Na Ich Utrzymanie Szczególnie Kiedy Są To Nowe Drogie Pojazdy... Płacisz 100 000 Tysięcy Złotych Za Samochód I Nie Masz Na Paliwo ? To Tak Jak By Udawać Pana A Mieszkać W Stodole To Tak Jak Ja Bym Do Swojego Escalade Założy LPG.
Pisząc Ten Post Nie Chciałem Nikogo Urazić Jest To Moje Osobiste Odczucie Na Ten Drażniący Temat.
Pozdrawiam
SALEEN MUSTANG S302
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SALEEN MUSTANG 302 dnia Nie 21:30, 2010_02_21, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gimak
Street Racer
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:51, 2010_02_21 Temat postu: |
|
|
Dołożę i ja swoje trzy grosze na ten temat. Przyznam niestety rację Tomek_o25, ze źle dobrana (zestawiona) i wyregulowana instalacja niszczy silnik i psuje humor właścicielowi samochodu, a cieszy druciarzy bo mają zajęcie.
Nie znam silnika w RAVce, w czym jest gorszy od silnika w corolli. Tak się składa, że mam zagazowaną corollę 1.4 vvti od nowości w serwisie Toyoty. Przejechane mam na gazie ponad 90 000 km i na ostatnim przeglądzie nie stwierdzono jakichkolwiek ujemnych skutków dla silnika związanych z eksploatacją na gazie. Nie ma wyczuwalnej różnicy w dynamice silnika przy zasilaniu gazem lub benzyną. Nie jest to mój pierwszy samochód zasilany gazem i gdybym miał z nimi kłopoty to bym gazu nie montował. Nie ma złych i dobrych instalacji, ale są dobrzy i źli fachowcy co je montują. Cały problem jest w tym aby trafić na tego dobrego. To nie dotyczy tylko gazu, bo dobrych fachowców brakuje w każdej niestety dziedzinie i na tym filozoficznym wywodzie zakończę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_o25
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:23, 2010_02_23 Temat postu: |
|
|
SALEEN MUSTANG 302 napisał: | Może Masz % Racji W Tym Co Napisałeś Aczkolwiek Odpowiedz Na Jakiej Podstawie Wyciągasz Taki Wniosek ?
|
..jak juz napisalem, bardzo dlugo jezdze na gazie....a poza tym prowadze od lat serwis....hm BMW....i jezdze na LPG tymi BMW a teraz Toyota.
SALEEN MUSTANG 302 napisał: |
Dlaczego Dealer Toyota Zdecydował Się Zaprzestać Montować Fabryczne Instalacje LPG W Nowych Samochodach ? Również Instalację Były Źle Dobrane ? Nie Silniki W Tych Samochodach Zacierały Się...
|
o to juz spytaj dealera, dealer rzadzi sie prawami narzuconymi przez producenta wiec jego spytaj o polityke dlaczego tak. A ze sie silniki zacieraly?? - to jaka fabryczna lipa po prostu. Kazda fabryka robi babole. Ja mam silnik 2GR-FE....poczytaj jak w pierwszych Avalonach uciekal z niego olej....ze w ciagu kilku minut sie zacieral :D. Poza tym sprawa montazu i ustawienia instalacji. Jezeli ktos na chama zubaza mieszanke (chce oszczedzic na spalaniu) to dramatycznie wzrasta temp spalania mieszanki....stad sie biora uszkodzenia uszczelek pod glowica i inne historie....czyli sklad mieszanki, jak zle ustawiona instalacja ... co znow powraca nas do tematu prawidlowego montazu do danego auta.
SALEEN MUSTANG 302 napisał: |
Czego Nie Można Nie Zauważyć. Dlaczego ? Szarpanie Samochodu Trudne Wchodzenie Silnika Na Wysokie Obroty Brak Mocy Nierówna Praca Silnika To Tylko Kilka Z Objawów Które Można Zauważyć Po Kilku Latach Eksploatacji Samochodu Zasilanego LPG
|
No wiesz, instalacja gazowa tez nie jest wieczna a juz w szczegolnosci reduktor - najwazniejszy jej element. Malo kto wie ze jest na.....100tys km i po tym czasie trzeba go zregenerowac lub zwyczajnie wymienic. Przez 100tys zarobisz na nowa instalke, nowy silnik i jeszcze zostanie Ci w kieszeni
SALEEN MUSTANG 302 napisał: |
Skoro Posiadamy Samochody Z Silnikami Benzynowymi Powinno Być Nas Stać Na Ich Utrzymanie Szczególnie Kiedy Są To Nowe Drogie Pojazdy... Płacisz 100 000 Tysięcy Złotych Za Samochód I Nie Masz Na Paliwo ? To Tak Jak By Udawać Pana A Mieszkać W Stodole To Tak Jak Ja Bym Do Swojego Escalade Założy LPG.
Pisząc Ten Post Nie Chciałem Nikogo Urazić Jest To Moje Osobiste Odczucie Na Ten Drażniący Temat.
Pozdrawiam
SALEEN MUSTANG S302 |
nikogo nie urazasz, ile osob tyle zdan. Kazdy ma prawo do swojego, zastanawiam sie tylko czemu zabierasz w kwestji glos skoro sam sie przyznales ze nie miales stycznosci. Otoz ja mialem i mam, od 91r kiedy w Warszawie byly 2 stacje LPG a ja mialem juz BMW z Holandii. Auto zrobilo w Polsce 150 tys i jeszcze sie dobrze sprzedalo. Poza tym rozebralem kilka silnikow w zyciu i smiem twierdzic ze jedyna znana mi marka ktora naprawde ma kiepskie materialy do LPG, czyli wlasnie slabe gniazda, pekajace glowice, kolektory.....to produkty przewspanialego koncernu GM (czyli Ople, amerykanski zlom I Jeep/Chrysler) oraz amerykanski zlom II - Ford USA - np przeflagowy model Ford AEROSTAR. Fordy europejskie nie maja tej przykrej przywary i toleruja LPG.
A co do tego czy nas nie stac? hm...to juz indywidualne podejscie i nie nalezy o tym dyskutowac.... Jeden lubi placic za przyjemny zapach etyliny wydobywajacy sie z tlumika a drugi...woli kupic cukierki - a stac to jednego i drugiego
aha dla scislosci dodam zeby nie rozwijac kolejnej burzy, nie mam nic wspolnego z montazami lpg, nie znam sie na tym i nie dotykam do tego ...
zawsze czytam w internecie opinie tych co juz zalozyli i czy chwala czy pluja.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek_o25 dnia Wto 7:27, 2010_02_23, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|