|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wszystkozajeli
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:05, 2009_10_10 Temat postu: Toyota Corolla E11 1998 2.0 DIESEL - Brak kompresji |
|
|
Witam serdecznie,
Otóż jakiś czas temu podczas zakupu auta dałem się nabrać na zakup właśnie tego, który obecnie posiadam. Sprawa wygląda następująco. Autko chodziło bez żadnych problemów, nie miałem problemów z zapalaniem(kupione w środku lata) problem pojawił się potem. Wraz ze spadkiem temperatury pojawiła się ikona CHECK TEST. Pojawiała się na chwilę, gasła i tak dalej. Silnik przestał zapalać, po kliluminutowym "kręceniu" dopiero mu się udawało. Podjechałem na ASO sprawdzili wszystko, ich diagnoza - "Albo pompa albo ciśnienie w silniku". Dobrze , oddałem samochód do znajomego mechanika na całościową diagnozę. Ten stawia na brak kompresji - dowiedziałem się ze remont tego jest po prostu nieekonomiczny - tutaj moje pytanie - Czy wymiana silnika na D-4D jest możliwa przy tym modelu?? Lub czy macie jakieś sugestie co począć dalej? Wstawiać silnik 2.0D robić remont czy wstawić....auto do komisu ? Wniosek odnośnie usterki jest podsunięty przez kilka osób stąd określam problem bez typowej diagnozy ciśnienia oleju. Dodam, że obecnie auto odpala sporadycznie lub po użyciu samostartu. Do oleju wlałem puszkę środka wspomagającego kompresję. Po odpaleniu samochodu ( o ile się uda ) wszystko jest ok, można jeździć i odpalać ile dusza zapragnie o ile jest rozgrzany.
Wymienione lub sprawdzone w aucie:
Rozrusznik(po renowacji)
Akumulator - nowy
Rozrząd - nowy
Świece - sprawdzone
pompa paliwowa - nie wiadomo, tu padnie diagnoza czy to pompa czy kompresja (w najbliższym czasie oddaje auto na badanie wtrysków i pompy)
Z góry dziękuję za zainteresowanie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wszystkozajeli dnia Sob 20:10, 2009_10_10, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:10, 2009_10_10 Temat postu: |
|
|
moze gdzies ucieka paliwo z pompy(z powrotem do baku) podczas postoju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ELCOYOTE
Street Racer
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚW
|
Wysłany: Pon 15:49, 2009_10_12 Temat postu: |
|
|
dziwne czemu by się nie opłacało
prawdopodobnie z tego co wyczytałem
pompa się zapowietrza którąś sekcje szlak trafił albo wtrysk puszcza
co to za problem sprawdzić wtryski ? i pompę ??
i wiesz na czym stoisz
jak co to do regeneracji
jeżeli chcesz zmienić silnik na inny to raczej zły pomysł koszta są bardzo duże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wszystkozajeli
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:30, 2009_10_13 Temat postu: |
|
|
No ,tak jak tylko wyzdrowieje (cholera jasna) to podjadę do "pąpiarza" sprawdzi mi tez ciśnienie na wtryskach i mam nadzieje ze to tylko pompa. Gdy będę coś wiedział dam znać :) dzięki za odp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|