|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz71
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:57, 2009_07_28 Temat postu: toyota corolla d4d 2,0 jaki olej napendowy |
|
|
od njedawna mam toyote corolle mjalem problem wtryskamj zapalala sje kontrolka pomaranczowa silnjk po zapalenju kontrolki obroty silnjka spadalydo 1000 obrotow po 1minucie alto gaslo po chwjli odpalalem bez zazzutow jechal powtazalo sie kilka krotnje mechanjk powjedzial wtryski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz71
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:58, 2009_07_28 Temat postu: |
|
|
prosze oporade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robak
Street Racer
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:56, 2009_07_28 Temat postu: |
|
|
ale w czym mam ci poradzic??
skoro sie zapalala kontrolka silnika to calkiem normalne ze auto nie dalo sie wkrecic na obroty bo silnik wchodzil w tryb serwisowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz71
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:39, 2009_07_28 Temat postu: |
|
|
zgadzam sie ztoba ze jeslj zapalj sje kontrolka toauto wchodzi w tryb serwjsowy jak pisalem wczesnje mechanjk powjedzjal ze walnjente sa 2 wtryski po zapalenju alto jechalo bez problemowo czy to jest normalna opinja mechanika jest normalna bo jesli poszly te wtryski to normalnie bym jechal po odpalenju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_rav4-X
Street Racer
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:11, 2009_07_29 Temat postu: |
|
|
można połamać język czytając twoje posty Janusz
z lejącymi wtryskami silnik normalnie pracuje, jednak problemy są najbardziej widoczne przy uruchamianiu auta.. szczególnie w niższych temperaturach... i ewentualnie za sobą zostawiasz często oznaki dymu ze złego spalania paliwa
czy to wina wtrysków?... nie widzę do końca zwiazku między samymi wtryskami a problemem z obrotami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz71
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:49, 2009_07_29 Temat postu: |
|
|
jak sie zaswieciła kontrolka silnjk schodził do 1000 obrotów sam sie wygaszłl po 1minocie Ponownie jak odpalałem dłużej krenćjł było słychać czepotanje jakby coś było urwane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras86r
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:37, 2009_07_29 Temat postu: |
|
|
Kolego, poleciłbym Ci sprawdzenie jeszcze u innego mechanika, oczywiście podłączenie do komputera jest obowiązkowe. Gdy którys z pompowtryskiwaczy nie działa poprawnie, to powinien byc problem przy odpalaniu auta, i to w różnych temperaturach, ja również nie widzę zwiazku z obrotami... to nie powinno raczej mieć wpływu... ale to być może wypowie się osoba która miała z tym problem. Wiesz generalnie musisz uważać żeby mechanik Cię nie oszukał, bo koszty nie są małe, a może naciągnąć Cię poprostu... ja osobiście sprawdziłbym jeszcze u innego mechanika... powiedz jaki masz silniczek dokladnie i jaki przebieg auta? oraz gdzie tankowaleś ostatnio albo od dłuższego czasu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robak
Street Racer
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:46, 2009_07_29 Temat postu: |
|
|
maras86r napisał: | pompowtryskiwaczy ??????? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:41, 2009_07_30 Temat postu: |
|
|
I tak bedziesz jezdził od jednego do drugiego az w koncu zakapujesz ze wydałes pare stow i dalej kupa. Jedz do aso 150zeta i powiedza Ci co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras86r
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 8:43, 2009_07_30 Temat postu: |
|
|
I odrazu wymienią Ci wtryski, zapłacisz 5 tys i wszyscy będą zadowoleni, jezdziłem przez 4 lata, nowymi autami, i mam dość ASO, głównie pracują tam uczniowy którzy uczą się na naszych autach... a płacisz zdecydowanie za dużo za "ich naukę"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|