|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mowmitarpek
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:42, 2009_02_19 Temat postu: toyota carina e bierze olej i ma spadek mocy |
|
|
witam.bardzo prosze o pomoc w mojej sprawie,szukalem po internecie ale nic nie znalazlem.chodzi o to ze kupilem carine e z 97r silnik 1.6 16v ktora nie chodzila na jednym garze,oddalem do mechanika i stwierdzil ze trzeba zdjac czapke.CIŚNIENIE NA GARACH PO 12,5ATM przed zdjeciem czapki a PO REMONCIE ZALEDWIE 10!!okazalo sie ze jeden zawór jest podgiety i dlatego silnikiem trzeslo.glowica poszla do reontu,wymienione i dotarte zawory wymienione prowadnice,uszczelniacze itd.taki generalny remont czapki.przy okazji przewody swiece kopulka palec.po zlozeniu i pierwszej jezdzie stwierdzilem ze samochod ma duzo mniej mocy niz przed remontem, dusi sie przy wdepnieciu pedalu gazu i buczy jakby dostawał lewego powietrza.da sie jezdzic ale jest gorzej niz bylo ale silnik pracuje rowno.o zakreceniu kól w miejscu na asfalcie mozna zapomniec,a wczesniej nie bylo problemu.malo tego na 500 km chla litr olej wlewam na full bagnetu przejezdzam 500 i dolewka znowu.oddalem samochod spowrotem okazalo sie ze plytki regulacji zaworow sa zle dobrane i trzeba je wymienic,dalej poprawka plytki zamienione,mocy przybylo ale niena dlugo,zpowrotem jest muł.SAMOCHOD MIEJ PALI ale cisnienie tylko o POL atm wieksze. wszystkie podcisnienia podlaczone wyciekow nie ma.odpala ladnie ale dymi na niebiesko chwile,jak od razu chce przegazowac to tak jakby chodzila na 2garach po chwili jak przepali to juz sie wkreca normalnie.swiece maja czarny nalot widac ze przepala olej.CO JEST PRZYCZYNĄ ZE BIERZE OLEJ?USZCZELNIACZE,PROWADNICE CZY COS INNEGO?A CZEMU MA MIEJSZE CISNIENIE?ZAWORY SIE NIE DOMYKAJĄ NADAL CZY CO?A MOZE GŁOWICA JEST SPAPRANA?olej czysty w chlodnicy czysto.PROSZE POMOCY!!!!!!![/list]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:28, 2009_02_20 Temat postu: |
|
|
Ale klapa....na poczatek proponuje sprawdzic luzy zaworowe, pozniej sprawdzic kompreche z proba olejowa i juuz cos bedziemy wiedziec. To tak na poczatek;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mowmitarpek
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:41, 2009_02_21 Temat postu: |
|
|
chodzi o to ze luzy ok a próba olejowa tez nic nie pokazuje,jest cisnienie w porzadku ,równe wszedzie ale sporo mniejsze niz przed remontem.mysle ze glowica jest zjeb.......:(chyba ze cos jeszcze sprawdzic,tylko nie wiem do czego sie przyczepic:( mam jakies czary mary z tym moim wozem.dzieki za odpowiedz i prosze jeszcze o jakies wzkazówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|