Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Spadek Mocy RAV 4 2.2diesel

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walkacz




Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:18, 2010_01_14    Temat postu: Spadek Mocy RAV 4 2.2diesel

Witam Wszystkich,jestem nowy na forum.
W mojej RAV 2.2 wiek 3 lata diesel nastapil nastepujacy problem.
Przed swietami udalem sie w trase w jedna strone zrobilem jakies 420 km,
zostawilem samochod na dwa dni, bylo mrozno do minus 14.Po dwoch dniach samochod zapalil bez peoblemu ale po przejechaniu 20 km nie chcial wejsc na obroty maksymalnie szlo utrzymac 1800 - 2000 i szarpal wszystko to bylo w Niemczech. Udalo mi sie znalezc service Toyoty,wymienili filtr dolalem paliwa jakies 24 ltr.Wjechalem na autostrade i bylo OK,po przejechaniu 240 km zaczelo najpierw szarpac przy wyprzedzaniu i w koncu wszystko powrocilo do stanu poprzedniego,maksymalne obroty 1800 - 2000 dolalem dopaliwa do pelna plus 100 g depresatora i tak ciagnalem do domu 240 km bez przyspieszenia z szarpnieciami.
Na dworze w czasie jazdy temperatura spadala do minus 20 st.
Dojechalem w nocy, rano po kilku godzinnym postoju na dworze zapalila bez problemu na dworze byla temp minus 13.
Pojechalem do service Toyoty spuscili reszte paliwa w zbiorniku nic nie znalezli,zostala zrobiona jazda probna z komputerem ktory nic nie wykazal cisnienie w normie 1700 bar.
Teraz jest problem mam jechac w daleka trase co robic gdzie szukac przyczyny.
Moze ktos poradzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:43, 2010_01_21    Temat postu:

Proponuje zagladnac do zaworu egr, na pewno bedzie zawalony, jak sie bedzie zacinał to objaw taki jak własnie opisujesz....dusi sie spalinami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walkacz




Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:56, 2010_01_26    Temat postu:

Dzieki za porade,sprawdze stan zaworu.
Zastanawia mnie tylko jedno ze po wylaniu paliwa ze zbiornika i nalania nowego moja Toyota zaczela pracowac normalnie,przejechalem jakies 300 km w mrozachae sprawdze zawor.
Jeszcze raz Dziekuje za porade

Waldemar


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
burak11
Street Racer



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:54, 2010_01_26    Temat postu: re

takze mysle ze to zaworurecyrkulacji spalin
oto link jak go wymontowac i wyczyscic
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
walkacz




Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:49, 2010_01_27    Temat postu:

Dzieki za odpowiedz i ciekawa instrukcje wyczyszcenia zaworu.
Mam jescze jedno pytanie czy tego dlawienia nie powinien wykazac komputer.
Podlaczali mnie do maszyny w servisie Toyoty jezdzilismy przez pol godziny i niby wszytko bylo OK.
Pojade znowu do serice Toyoty ostatnio jezdzilem do Rumii i zobaczymy co oni mi powiedza.
Tak nawiasem mowiac to moja RAV 4 jest po przejsciac wlasnie ukonczyla 3 lata i ma juz drugi blok sinlnika z walem,tlokami i korbowodem.
W drugim roku eksploatacji zaczela konsumowac olej 1ltr na 1000 km po interwencji w service wykonano remont silnika wymiane tlokow i pierscieni na nowy typ.
Po 3 miesiacach konsumpcja znowu wzrosla do ponad 1 ltr na 1000 km.
Service wymienilo caly blok silnika mam przejechane na nowym bloku 7 tys,moze to ma cos wspolnego z wykonanymi remontami?A moze kolego polecilbys mi jakis na prawde dobry service w okolicach Gdyni.

Pozdrawiam

Waldemar


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
burak11
Street Racer



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:54, 2010_01_27    Temat postu: re

w okolicy gdyni to chyba nie, mieszkam na dolnymslasku i serwisuje swoje auta w aso Dobrygowski w LUBINIE podobno jeden z najlepszych serwisow w polsce
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mirek7441




Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 17:14, 2010_05_02    Temat postu:

Witam, mam pytanie czy komuś udało się zaślepić egr w nowej rawce??
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin