|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marios1975
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:00, 2010_11_09 Temat postu: RAV4 brak podświetleń przełączników..... |
|
|
Witam.
Wdzięczny będę za informacje jak w Ravce d4d z 2002r wymienić podświetlenie (żarówkę) w popielniczce. Mam też pytanie czy przyciski do ustawiania el. lusterek (MIRROR) posiadają podświetlenie czy tez nie. U mnie jest ciemno i nie wiem czy warto to rozbierać.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juanes
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:19, 2010_11_18 Temat postu: |
|
|
dołączam się do tematu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
juanes
Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zachodniopomorskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:51, 2010_11_26 Temat postu: Wymiana żarówki w popielniczce Rav4 ok 2001r |
|
|
Witam ponownie
Mogę już się cieszyć podświetloną popielniczką.
Jeśli chodzi o MIRROR po obejrzeniu uważam że podświetlenia nie ma (aby zdemontować panel z przyciskami od lusterek wystarczy płaskim wkrętakiem podważyć część plastiku na którym znajduje się sterowanie, nie ma żadnych śrub).
Krótki opis wymiany żarówki w popielniczce. Czas ok 20 min.
1) Odkręcamy śrubkę znajdującą się nad zapalniczką
2) Wyciągamy całkowicie popielniczkę
3) Odkręcamy kolejną śrubkę znajdującą się po lewej stronie (w tunelu wyjętej popielniczki)
Teraz podważając płaskim wkrętakiem obok miejsca odkręcenia pierwszej śrubki odskoczy część obudowy, drugą rękę można włożyć do tunelu popielniczki i łapiąc za górną metalową blachę nad popielniczką możemy mocno ciągnąć aż wyskoczy z zatrzasków ALE jest ryzyko wyłamania zatrzasków tak więc aby uniknąć uszkodzenia należy podjąć kolejne czynności:
4) Wykręcamy obudowę (tą srebrną) która mocowana jest wokół radia na cztery ozdobne imbusowe wkręty. Podważamy i ładnie nam zejdzie.
Zobaczymy dwie śruby trzymające cały panel od nawiewów.
5) Aby zdemontować panel z nawiewami w moim przypadku blokowały
plastikowe boczki od radia które należy odkręcić (u mnie były dwie z lewej i dwie z prawej.
Następnie ciągnąć panel aż wyskoczy z zatrzasków.
Panel ten ma ograniczone odchylenie ale z góry patrząc zobaczymy
właśnie trzy zaczepy które wcześniej wspominałem że można wyłamać.
Teraz podważając płaskim wkrętakiem obok miejsca odkręcenia pierwszej śrubki ( zboku zapalniczki) odskoczy część obudowy, jedną rękę można włożyć do tunelu popielniczki i łapiąc za górną metalową blachę nad popielniczką możemy ciągnąc do siebie a drugą ręką z dłuższym wkrętakiem pomagać zeskoczyć z tych trzech zaczepów.
Następnie po odblokowaniu tych trzech zaczepów możemy znowu śmiało ciągnąć aby zeskoczyło z kolejnych dwóch zaczepów.
Objawi nam sie gniazdo żaróweczki którą aby wyjąć nie trzeba kręcić w żadne strony tylko płaski wkrętakiem (małym) należy podważyć gniazdo aby wyskoczyło z metalowej obudowy.
Przykładowa strona z żarówką w jaką należy się zaopatrzyć:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|