|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bart3512
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:39, 2009_06_08 Temat postu: rav 4 2,0 vvt-i 150km na gaz czy warto? |
|
|
witam zamierzam założyć gaz do swojej toyoty Jakie macie doświadczenia z gazem czy warto na co uważać jak użytkoać dzieki za odp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_rav4-X
Street Racer
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomelf
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 9:34, 2009_06_09 Temat postu: |
|
|
ja mam gaz w rav4 2.4l i sprawuje sie niezle zrobiłem narazie jakieś 3000 i nie miałem problemów na początku tylko troche trwała regulacja ale jak juz ustawili to jezdzi sie normalnie zadnej róznicy poza tym ze 100 km kosztuje 22 zł :))
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
myszonek21
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:28, 2011_11_24 Temat postu: |
|
|
Właśnie zamontowano w mojej RAV-ce 2.0 vvt-i instalację BRC sequent 24 + lubryfikacja. Chodzi ładnie, dopiero zrobiłem na niej 200 km, jestem jak na tą chwilę zadowolony, praca na gazie podobna jak na benzynie, nie zauważyłem różnicy. Jak zrobię ok. 5000 km, to podzielę się wrażeniami z jazdy na lpg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
myszonek21
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:19, 2011_12_10 Temat postu: |
|
|
myszonek21 napisał: | Właśnie zamontowano w mojej RAV-ce 2.0 vvt-i instalację BRC sequent 24 + lubryfikacja. Chodzi ładnie, dopiero zrobiłem na niej 200 km, jestem jak na tą chwilę zadowolony, praca na gazie podobna jak na benzynie, nie zauważyłem różnicy. Jak zrobię ok. 5000 km, to podzielę się wrażeniami z jazdy na lpg. |
I wykrakałem!!!!!
Zaczęły się schody, a mianowicie. Zaczęło od lekkiego podszarpywania, wywaliło checka. Pan z BRC skierował mnie do diagnosty komuterowego, gdzie pokazało przerwy w przepływie prądu na 1 i 4 cylindrze. Wymieniłem świece, na nowe(i nic) dalej te same problemy, wymieniłem 2 cewki (700zł- Denso) i k....a znów nic. Pan z super serwisu upiera się że nie jest to wina gazu, ale do cholery jak mu auto oddawałem to nic się nie działo (nie wywalało- wiem że te silniki są wrażliwe na jakość paliwa). Ponadto silnik zaczął szapać zarówno na gazie jak i benzynie, ponadto podczas przyśpieszania miga mi check zarówno na gazie jak i na benzynie. Silnik jest zamulony, obroty zaczęły skakać do około 400-600 obrotów.Jak na razie to jestem załamany. Może ktoś bedzie mi w stanie jakoś doradzić, co mogłobyć przyczyną takiej rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:28, 2011_12_11 Temat postu: |
|
|
Pogratulowac mechanika który to robił. Jakie kody błędów i ile na tym gazie zrobiłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
myszonek21
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:29, 2011_12_11 Temat postu: |
|
|
zrobiłem jak na razie 500 km, jutro się umówiłem z gazownikiem i ma walczyć, a co do kodów jakie wyskoczyły to diagnosta nie podawał mi ich tylko od razu oświadczył że na 1 i 4 cylindrze są przerwy w dopływie prądu. Wyczytałem na innych forach odnośnie BRC Sequent 24 , że użytkownicy mieli podobne "cyrki", ale u mnie na chwilę obecną to jakbym jechał traktorem, i to przecudowne "niskie" spalanie 16,5 l. Przed montarzem poza miastem do 9 l,a miasto to max. 11l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rturos
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:36, 2011_12_24 Temat postu: |
|
|
myszonek21 napisał: | zrobiłem jak na razie 500 km, jutro się umówiłem z gazownikiem i ma walczyć, a co do kodów jakie wyskoczyły to diagnosta nie podawał mi ich tylko od razu oświadczył że na 1 i 4 cylindrze są przerwy w dopływie prądu. Wyczytałem na innych forach odnośnie BRC Sequent 24 , że użytkownicy mieli podobne "cyrki", ale u mnie na chwilę obecną to jakbym jechał traktorem, i to przecudowne "niskie" spalanie 16,5 l. Przed montarzem poza miastem do 9 l,a miasto to max. 11l |
W RAV4 z 2005r 1.8 vvti gaz zalozony i zrobione 150k km. Bez problemów. Wszystko super chodzi i oszczędza się na codziennych dojazdach do pracy.
i MONTAŻ a nie RZ ;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biceps28
Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 1:24, 2012_01_04 Temat postu: |
|
|
Witam .
...szukam po wszystkich stronach ,na roznych forach toyoty i t d.
Czy mogłby sie ktoś wypowiedzien z doswiadczeniem
JAKA INSTALACJE POLECACIE do RAV4 II 2.0L 150km ????I gdzie to najepiej zrobic woj.świetokrzystkie lub niedaleko ,zeby niebylo takich cyrkow jak po niektorych "fachurach".
Czytałem juz wszedzie i niema konkretnych odpowiedzi ,która instalacja jest najbardziej dopasowana pod ten silnik toyota rav4 II 2001r. 2.0 benzyna VVti
CZytałem o PRINSA ,STAG 300,?Czy ktos tu na forum posiada ,ktoras z tych instalacji w swojej toyi??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biceps28 dnia Śro 1:25, 2012_01_04, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tokar_tom
Street Racer
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:11, 2012_01_12 Temat postu: |
|
|
Ja założyłem w mojej Ravie w Maju 2011. Założyłem po namowach gazownika Landi Renzo i póki co nie żałuję. Oczywiście z ustawieniem było trochę jeżdżenia (jakieś 3 wizyty) ale teraz jest OK. Czeka mnie jeszcze jedna wycieczka bo czuję że na benzynie chodzi gorzej niż na gazie. Myślę że nowa mapa to rozwiąże ten problem i może obniży spalanie. W Maju jadę sprawdzić luzy na zawrach czy się nie powiększyły. Czytałem na wielu forach że z tym może być problem. Jest tutaj felerny system samoregulujący zawory który przy gazie nie pracuje za dobrze. Jeżeli będą luzy to powyciągam szklanki oddam do laserowego szlifowania (tutaj ważne aby szlifować je od środka żeby nie zdzierać utwardzonej wierzchniej warstwy!) i powinno być OK. Lubryfikacji nie mam bo to ściema. Ogólnie zrobiłem już około 10 000 km i nic nie nawaliło. Jak masz pytania to pisz postaram się pozaglądać trochę na forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:53, 2012_01_12 Temat postu: |
|
|
Jak juz cos to po gazie luzy zaworowe sie zmniejszą a nie zwiekszą, gaz ma tendencje do podpalania zaworów i gniazd a dalej wiadomo jak sie konczy....wypadanie zapłonu i głwica heya . Luz jak najbardziej sprawdzac czesciej i regulowac nie poprzez "szlifowanie " powierzni dolnej czy górnej tylko przez dobranie właściwej płytki o odpowiedniej grubosci. I ten system nie jest felerny, ma go naprawde duzo marek.
Aaaa i pytanie moje:-co to jest k***a laserowe szlifowanie???
Ps.zmien chłopie mechanika bo Ci jeszcze bedzie chciał turbine zregenerowac he he
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tokar_tom
Street Racer
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 7:07, 2012_01_16 Temat postu: |
|
|
W Łodzi jest zakład który posiada maszynę która szlifuje laserem :D
A co do mechanika to pie***le sam robie bo i tak trzeba po niech poprawiać :D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:46, 2012_01_16 Temat postu: |
|
|
He he grunt to poczucie humoru.
Co do naprawy to jezeli czujesz sie na siłach to pewnie ze tak, co bede mogł pomóc to pomoge.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biceps28
Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:38, 2012_01_29 Temat postu: |
|
|
PROSZĘ KONKRETNE OSOBY Z DOŚWIADZCZENIEM ,KTÓRE ZAŁOŻYŁY INSTALACJE DO SWOICH 2.0 vvti I PRZEJECHAŁYCH NA NICH TROCHĘ TYSIECY KILOMETRÓW O WYPOWIEDŹ W TEMACIE
JAKĄ INSTALACJE ZAŁOŻYĆ DO TOYOYA RAV 4 II Z 2001 r.silnik 2.0 vvti ,ZEBY NIE MIEC PROBLEMÓW PO ZAŁOŻENIU ???
mam juz jedna propozycje LANDI RENZO ,
może coś jeszcze polecicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
myszonek21
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:06, 2012_01_30 Temat postu: |
|
|
Po kilku nieudanych wizytach u gazownika z moją RAV 4 2.0 vvti, skontaktowałem się z czekaram-em w Tarnowie gdzie z przedstawiłem problem i skierowano mnie do Legnicy do BRC gdzie bez problemu zdiagnozowali usterkę (opiłek metalu zatkał dyszę w cylindrze nr1.) . Ustawili i jezdżę jak na razie bez problemów. zrobiłem ok. 2 tys. km. Moja rada to dobry gazownik, ja trafiłem na partacza, honor brc uratowali w Legnicy - goście maja naprawdę pojecie o gazie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gimak
Street Racer
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:15, 2012_02_12 Temat postu: |
|
|
biceps28 napisał: |
CZytałem o PRINSA ,STAG 300,?Czy ktos tu na forum posiada ,ktoras z tych instalacji w swojej toyi?? |
Jam mam Prins'a, ale tylko w corolli 1.4-vvti. Przejechane 110 kkm. i brak już możliwości regulacji luzów, polegającej na podmianie szklanek.
Sama instalacja pracuje bardzo dobrze. Gdybym miał zakładać ponownie, też byłby to Prins.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rysiekogl
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Głubczyce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:05, 2012_03_20 Temat postu: |
|
|
Ja mam staga z lubrą , przejechałem 5000tys jak na razie wszystko OK, Spalanie przy delikatnej jeździe (max 110km/h) na trasie to 11L. Ważne żeby ktoś dobrze założył.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IreneuszP
Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:38, 2012_12_20 Temat postu: |
|
|
Rysiekogl ja jaką dokładnie masz instalacje (wersja sterownika isa/premium), wtryskiwacze reduktor? Przymierzam sie do założenia ale jeszcze nie wybrałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|