Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

rav 4 2,0 vvt-i 150km na gaz czy warto?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart3512




Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:39, 2009_06_08    Temat postu: rav 4 2,0 vvt-i 150km na gaz czy warto?

witam zamierzam założyć gaz do swojej toyoty Jakie macie doświadczenia z gazem czy warto na co uważać jak użytkoać dzieki za odp

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek_rav4-X
Street Racer



Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: śląskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:54, 2009_06_08    Temat postu:

już taki temat jest na forum.. i to całkiem niedawno... zachęcam do wyszukiwarki.
pozdrawiam


http://www.toyota.fora.pl/sprawy-techniczne,4/lpg-w-rav-4-usa-2007-poj-2400,586.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek_rav4-X dnia Wto 12:48, 2009_06_09, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomelf




Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 9:34, 2009_06_09    Temat postu:

ja mam gaz w rav4 2.4l i sprawuje sie niezle zrobiłem narazie jakieś 3000 i nie miałem problemów na początku tylko troche trwała regulacja ale jak juz ustawili to jezdzi sie normalnie zadnej róznicy poza tym ze 100 km kosztuje 22 zł :))
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
myszonek21




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:28, 2011_11_24    Temat postu:

Właśnie zamontowano w mojej RAV-ce 2.0 vvt-i instalację BRC sequent 24 + lubryfikacja. Chodzi ładnie, dopiero zrobiłem na niej 200 km, jestem jak na tą chwilę zadowolony, praca na gazie podobna jak na benzynie, nie zauważyłem różnicy. Jak zrobię ok. 5000 km, to podzielę się wrażeniami z jazdy na lpg.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
myszonek21




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:19, 2011_12_10    Temat postu:

myszonek21 napisał:
Właśnie zamontowano w mojej RAV-ce 2.0 vvt-i instalację BRC sequent 24 + lubryfikacja. Chodzi ładnie, dopiero zrobiłem na niej 200 km, jestem jak na tą chwilę zadowolony, praca na gazie podobna jak na benzynie, nie zauważyłem różnicy. Jak zrobię ok. 5000 km, to podzielę się wrażeniami z jazdy na lpg.

I wykrakałem!!!!!
Zaczęły się schody, a mianowicie. Zaczęło od lekkiego podszarpywania, wywaliło checka. Pan z BRC skierował mnie do diagnosty komuterowego, gdzie pokazało przerwy w przepływie prądu na 1 i 4 cylindrze. Wymieniłem świece, na nowe(i nic) dalej te same problemy, wymieniłem 2 cewki (700zł- Denso) i k....a znów nic. Pan z super serwisu upiera się że nie jest to wina gazu, ale do cholery jak mu auto oddawałem to nic się nie działo (nie wywalało- wiem że te silniki są wrażliwe na jakość paliwa). Ponadto silnik zaczął szapać zarówno na gazie jak i benzynie, ponadto podczas przyśpieszania miga mi check zarówno na gazie jak i na benzynie. Silnik jest zamulony, obroty zaczęły skakać do około 400-600 obrotów.Jak na razie to jestem załamany. Może ktoś bedzie mi w stanie jakoś doradzić, co mogłobyć przyczyną takiej rzeczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:28, 2011_12_11    Temat postu:

Pogratulowac mechanika który to robił. Jakie kody błędów i ile na tym gazie zrobiłeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
myszonek21




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:29, 2011_12_11    Temat postu:

zrobiłem jak na razie 500 km, jutro się umówiłem z gazownikiem i ma walczyć, a co do kodów jakie wyskoczyły to diagnosta nie podawał mi ich tylko od razu oświadczył że na 1 i 4 cylindrze są przerwy w dopływie prądu. Wyczytałem na innych forach odnośnie BRC Sequent 24 , że użytkownicy mieli podobne "cyrki", ale u mnie na chwilę obecną to jakbym jechał traktorem, i to przecudowne "niskie" spalanie 16,5 l. Przed montarzem poza miastem do 9 l,a miasto to max. 11l

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rturos




Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:36, 2011_12_24    Temat postu:

myszonek21 napisał:
zrobiłem jak na razie 500 km, jutro się umówiłem z gazownikiem i ma walczyć, a co do kodów jakie wyskoczyły to diagnosta nie podawał mi ich tylko od razu oświadczył że na 1 i 4 cylindrze są przerwy w dopływie prądu. Wyczytałem na innych forach odnośnie BRC Sequent 24 , że użytkownicy mieli podobne "cyrki", ale u mnie na chwilę obecną to jakbym jechał traktorem, i to przecudowne "niskie" spalanie 16,5 l. Przed montarzem poza miastem do 9 l,a miasto to max. 11l

W RAV4 z 2005r 1.8 vvti gaz zalozony i zrobione 150k km. Bez problemów. Wszystko super chodzi i oszczędza się na codziennych dojazdach do pracy.
i MONTAŻ a nie RZ ;)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biceps28




Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:24, 2012_01_04    Temat postu:

Witam .
...szukam po wszystkich stronach ,na roznych forach toyoty i t d.
Czy mogłby sie ktoś wypowiedzien z doswiadczeniem
JAKA INSTALACJE POLECACIE do RAV4 II 2.0L 150km ????I gdzie to najepiej zrobic woj.świetokrzystkie lub niedaleko ,zeby niebylo takich cyrkow jak po niektorych "fachurach".

Czytałem juz wszedzie i niema konkretnych odpowiedzi ,która instalacja jest najbardziej dopasowana pod ten silnik toyota rav4 II 2001r. 2.0 benzyna VVti

CZytałem o PRINSA ,STAG 300,?Czy ktos tu na forum posiada ,ktoras z tych instalacji w swojej toyi??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez biceps28 dnia Śro 1:25, 2012_01_04, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tokar_tom
Street Racer



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:11, 2012_01_12    Temat postu:

Ja założyłem w mojej Ravie w Maju 2011. Założyłem po namowach gazownika Landi Renzo i póki co nie żałuję. Oczywiście z ustawieniem było trochę jeżdżenia (jakieś 3 wizyty) ale teraz jest OK. Czeka mnie jeszcze jedna wycieczka bo czuję że na benzynie chodzi gorzej niż na gazie. Myślę że nowa mapa to rozwiąże ten problem i może obniży spalanie. W Maju jadę sprawdzić luzy na zawrach czy się nie powiększyły. Czytałem na wielu forach że z tym może być problem. Jest tutaj felerny system samoregulujący zawory który przy gazie nie pracuje za dobrze. Jeżeli będą luzy to powyciągam szklanki oddam do laserowego szlifowania (tutaj ważne aby szlifować je od środka żeby nie zdzierać utwardzonej wierzchniej warstwy!) i powinno być OK. Lubryfikacji nie mam bo to ściema. Ogólnie zrobiłem już około 10 000 km i nic nie nawaliło. Jak masz pytania to pisz postaram się pozaglądać trochę na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:53, 2012_01_12    Temat postu:

Jak juz cos to po gazie luzy zaworowe sie zmniejszą a nie zwiekszą, gaz ma tendencje do podpalania zaworów i gniazd a dalej wiadomo jak sie konczy....wypadanie zapłonu i głwica heya Very Happy . Luz jak najbardziej sprawdzac czesciej i regulowac nie poprzez "szlifowanie " powierzni dolnej czy górnej tylko przez dobranie właściwej płytki o odpowiedniej grubosci. I ten system nie jest felerny, ma go naprawde duzo marek.

Aaaa i pytanie moje:-co to jest k***a laserowe szlifowanie???

Ps.zmien chłopie mechanika bo Ci jeszcze bedzie chciał turbine zregenerowac he he Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tokar_tom
Street Racer



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:07, 2012_01_16    Temat postu:

W Łodzi jest zakład który posiada maszynę która szlifuje laserem :D

A co do mechanika to pie***le sam robie bo i tak trzeba po niech poprawiać :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:46, 2012_01_16    Temat postu:

He he Very Happy grunt to poczucie humoru.
Co do naprawy to jezeli czujesz sie na siłach to pewnie ze tak, co bede mogł pomóc to pomoge.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biceps28




Dołączył: 31 Gru 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:38, 2012_01_29    Temat postu:

PROSZĘ KONKRETNE OSOBY Z DOŚWIADZCZENIEM ,KTÓRE ZAŁOŻYŁY INSTALACJE DO SWOICH 2.0 vvti I PRZEJECHAŁYCH NA NICH TROCHĘ TYSIECY KILOMETRÓW O WYPOWIEDŹ W TEMACIE

JAKĄ INSTALACJE ZAŁOŻYĆ DO TOYOYA RAV 4 II Z 2001 r.silnik 2.0 vvti ,ZEBY NIE MIEC PROBLEMÓW PO ZAŁOŻENIU ???
mam juz jedna propozycje LANDI RENZO ,
może coś jeszcze polecicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
myszonek21




Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:06, 2012_01_30    Temat postu:

Po kilku nieudanych wizytach u gazownika z moją RAV 4 2.0 vvti, skontaktowałem się z czekaram-em w Tarnowie gdzie z przedstawiłem problem i skierowano mnie do Legnicy do BRC gdzie bez problemu zdiagnozowali usterkę (opiłek metalu zatkał dyszę w cylindrze nr1.) . Ustawili i jezdżę jak na razie bez problemów. zrobiłem ok. 2 tys. km. Moja rada to dobry gazownik, ja trafiłem na partacza, honor brc uratowali w Legnicy - goście maja naprawdę pojecie o gazie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gimak
Street Racer



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:15, 2012_02_12    Temat postu:

biceps28 napisał:

CZytałem o PRINSA ,STAG 300,?Czy ktos tu na forum posiada ,ktoras z tych instalacji w swojej toyi??

Jam mam Prins'a, ale tylko w corolli 1.4-vvti. Przejechane 110 kkm. i brak już możliwości regulacji luzów, polegającej na podmianie szklanek.
Sama instalacja pracuje bardzo dobrze. Gdybym miał zakładać ponownie, też byłby to Prins.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rysiekogl




Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głubczyce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:05, 2012_03_20    Temat postu:

Ja mam staga z lubrą , przejechałem 5000tys jak na razie wszystko OK, Spalanie przy delikatnej jeździe (max 110km/h) na trasie to 11L. Ważne żeby ktoś dobrze założył.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
IreneuszP




Dołączył: 19 Gru 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:38, 2012_12_20    Temat postu:

Rysiekogl ja jaką dokładnie masz instalacje (wersja sterownika isa/premium), wtryskiwacze reduktor? Przymierzam sie do założenia ale jeszcze nie wybrałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin