 |
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lskora
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:36, 2010_01_12 Temat postu: Pytanie o świece... Toyota Rav4 2003 rok 2.0 benzyna... |
|
|
Witam
Mam 130 tys przebiegu i nigdy nei wymienialem swiec. Niedawno zalozylem LPG i rano jest problem. Specy od LPG stwierdzili ze na 100% od swiec. Jaki symbol swiec bedzie do tego samochodu?
Gdy wchodze na cennik TOYOTA w moim miescie wyglada to tak:
Wymiana Świec zapłonowych 108,24 PLN
Wymiana Świec zapłonowych o przedłużonej trwałości 361,23 PLN
Czy jezeli nei jestem przy kasie, wystarcza te zwykle?
W sumie jakbym wiedzial jakie kupic to sam moge wymienic.
Prosze o pomoc. Z góry dzieki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
silnica
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 2:23, 2010_01_13 Temat postu: |
|
|
NGK BKR6EYA-11 po 25 zeta
DENSO K20TR-11 utargowałem po 19.50
Do gazu dobre. Wymiana po min 20 tys.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lskora
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:19, 2010_01_13 Temat postu: |
|
|
No takie to bym kupil i sam wymeinil tylko ze w katalogu jest ze one sa do rav4 do 2000 roku, wiec napewno beda dobre?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gimak
Street Racer
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:10, 2010_01_13 Temat postu: |
|
|
kolego lskora, co ma piernik do wiatraka. Przypuszczam, że taki silnik został zarażony instalacją sekwencyjną, a takie prawidłowo eksploatowane, na zimno odpalają na benzynie i dopiero po osiągnięciu przez reduktor odpowiedniej temperatury przechodzą na gaz. Nie sprecyzował kolega na czym ten ranny problem polega, przypuszczam, że są trudności z odpaleniem od pierwszego razu. Dlatego tytułem próby radzę, na pracującym na gazie silniku zakręcić gaz na butli, odżałować parę groszy na jeżdżenie prze parę dni tylko na benzynie. Jak nie będzie problemów z uruchomieniem silnika to wina leży po stronie gazu. Ale to raczej norma u gazowych fachmanów, że zacznają próby od świec i jadą po kolei, aż trafią na właściwą przyczynę niedomagań (trochę to ironiczne, ale prawdziwe i dotyczy nie tylko fachmanów od gazu). Ja w swoich samochodach stosuję się do wymogów książki serwisowej i jak na razie nie mam powodów do narzekań.
Ponieważ miałem podobny problem proponuję przeczytać ten post i następny po nim
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz ten jako podsumowanie (końcowe zdanie).
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|