|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bluesjunkie
Dołączył: 25 Lis 2018
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:49, 2018_11_25 Temat postu: |
|
|
Witam, podbijam temat,
Niestety mam takie same objawy, silnik ciężko zapala po nocy lub pod dłuższej przerwie ale występuje właśnie kiedy jest mokro, np po deszczu albo mgła. Po rozgrzaniu już jest ok, auto jeździ normalnie nie puszcza dymków ani nie traci mocy.
Pacjent Corolla Verso 2005 2.2L 136KM.
Wymienione: akumulator, świece, zawór SCV, filtry i olej nowe?
Możliwe że to jakieś przebicie na kablach lub rozrusznik jak to sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pomaranczka
Dołączył: 03 Gru 2018
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:25, 2018_12_05 Temat postu: |
|
|
bluesjunkie napisał: | Witam, podbijam temat,
Niestety mam takie same objawy, silnik ciężko zapala po nocy lub pod dłuższej przerwie ale występuje właśnie kiedy jest mokro, np po deszczu albo mgła. Po rozgrzaniu już jest ok, auto jeździ normalnie nie puszcza dymków ani nie traci mocy.
Pacjent Corolla Verso 2005 2.2L 136KM.
Wymienione: akumulator, świece, zawór SCV, filtry i olej nowe?
Możliwe że to jakieś przebicie na kablach lub rozrusznik jak to sprawdzić? |
Może problemy z kompresją? Mierzyłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
niewazne
Dołączył: 29 Gru 2017
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:03, 2019_06_18 Temat postu: Udało się |
|
|
W końcu po długiej batalii się udało...okazało się że wytłuczona była podkładka pod wtryskiem i puszczała kompresja..po zdjęciu pokrywy łapa wtryskiwaczy była tak luźna że odkręcić się dała palcami..wymiana podkładki pod wtryskiem okazuje się że toyota przeszła z miedzianych na Alu.. podkręcanie na stop pastę plus dokręcenie wszystkich łap co dziwne każda była lekko luźna..A i jeszcze czyszczenie wspomnianego wtrysku gdyż był tak za...bany że nie podawał paliwa po prostu zaklejony...I autko śmiga i pali jak nowe...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dkw
Dołączył: 16 Sty 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:49, 2019_11_03 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie, po ponad półtorarocznej przerwie.
Problem z odpalaniem powrócił, co wkurzyła zarówno mnie jak i mechanika mojej T. Po kompleksowym sprawdzeniu wszystkich chyba elementów mających wpływ na odpalanie przy niższej temperaturze (niekoniecznie poniżej O) okazało się że problemem są wtryski ich zanieczyszczenie. Po regeneracji wytrysków z wymianą końcówek, wszystkich podkładek, auto przy -8 żadnych problemów z odpaleniem. Na wtryskach mam przejechane 260 tys. km.
Z doświadczeń o których pisałem wcześniej wynika, że niem ma jednej prostej przyczyny problemów z odpalaniem. Ważny jest zarówno stan akumulatora, sprawność rozrusznika, sprawność zaworu SCV, jak i szczelność przewodów paliwowych. Jestem pewien, że w każdym z Waszych przypadków jest jakis problem z tymi życzę powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szeryf
Dołączył: 13 Gru 2020
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:39, 2020_12_13 Temat postu: |
|
|
Prosze o pomoc lub przekierowanie mnie na forum gdzie moge dostac odpowiedz.Mam RAV4 III, 2007, 2,2l D-4D D-CAT.Nie da sie odpalic.Na juz wymienionym rozruszniku cisnienie na listwie jest cos kolo 50 at,a by wysterowal sterownik wtryski musi byc ponad 200.Sprawdzilem i wyczyscilem zawor SCV,sprawdzilem czy pracuje/wg mojej wiedzy bez napiecia jest zamkniety i cale cisnienie z pompy idzie na listwe/,sprawdzilem zasilanie pompy w paliwo/wymiana filtra i odpowietrzenie/.Czy walnieta jest sama pompa?Mam 22100-OR020/brak na allegro/,czy mozna zalozyc bardziej popularna 22100-OR10?Jesli nie pompa to co mi jeszcze zostalo do sprawdzenia?Gdzie moze sie tracic cisnienie bez wysterowania wtryskow.Zadnym przelewem przy pracy rzrusznika nie sie nie leje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|