Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z Toyotą D4D z 2007 r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesio66




Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:20, 2011_11_16    Temat postu: Problem z Toyotą D4D z 2007 r.

Witam wszystkich!
Mam nadzieję, że ktoś pomoże mi w następującym problemie:
Posiadam Toyotę Avensis 2007 r. D4D liftback. Zasadnicze problemy to:
- trudności z uruchomieniem silnika (zimnego) w niższych temperaturach otoczenia lub dużej wilgotności powietrza. Objawia się to tym, że silnik załapuje, ale nie wchodzi na obroty i zaraz gaśnie.
- drugi problem, to nagła utrata mocy przy naciśnięciu pedału przyśpieszenia (dzieje się to niezależnie od sytuacji - czasem podczas wyprzedzania, czasem przy redukcji biegu, czy nawet ruszania z miejsca). Tak na mój rozum, wyglądałoby to tak, jakby chwilowo było ucinane paliwo (objawy są takie, jakby zachodziło hamowanie silnikiem). Serwis oczywiście nic nie stwierdził, podejrzewa złej jakości paliwo, a ja póki co tankuję w 1 stacji i wcześniej tego nie było.
Był sprawdzany na komputerze - brak błędów, jedyne co stwierdzono, to zbyt znaczne wahania ciśnienia paliwa na listwie (podejrzenie, że odpowiedzialne są za to wtryski).
Tak więc nikt nic nie wie konkretnego, a ja ciągle borykam się z problemem. Mam nadzieję, że ktoś coś mi podpowie lub zna jakiegoś mechanika (najlepiej woj. podkarpackie lub małopolskie), co zna się na tego typu samochodach.
Zapytam, jeszcze jakie macie opinie o serwisie Toyoty w Radomiu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:51, 2011_11_17    Temat postu:

Trzeba by było przyjrzec sie dokładnie korekcji wtryskiwacz, uszkodzony wtryskiwacz przy odpalaniu moze przepuszczac cisnienie, tym bardziej na zimnym. Z tego co pamietam w tych modelach kodowało sie immo i było ok. Ale to powinni zaproponowac Ci w aso;) ak w ogóle to w ktorym aso byles?

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesio66




Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:15, 2011_11_17    Temat postu:

Byłem w ASO w Rzeszowie - Firma Toyota Dakar. I nie mam dobrych wrażeń. Dlatego pytałem o Radom. Podobno (przynajmniej tak wynika z ich strony internetowej) są konkretniejsi.
Na zimnym silniku korekcja wyglądała początkowo przyzwoicie coś pomiędzy -0,3 +0,3. Po rozgrzaniu było do - 1,0 na jednym i -0,8 na drugim. To akurat stwierdził mechanik z poza ASO, bo tam oczywiście nic nie pokażą ani nic konkretnego nie powiedzą.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Grzesio66 dnia Czw 9:19, 2011_11_17, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:52, 2011_11_18    Temat postu:

No to korekcja ok. Ale tak jak wspominałem o tym immo, wiem ze na zdrowy rozum to nie ma nic wspólnego ale bardzo duzo było takich przypadków w silnikach 1AD. I przekodowanie robiło robote. Do tego nie trzeba było nawet testera bo zwierało sie piny kabelkiem w gnieżdzie diagnostycznym. Niestety nie potrafie teraz odpowiedziec które. Ale polecam toyote ANWA krakow al.pokoju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grzesio66




Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:33, 2011_12_15    Temat postu:

To wypada mi dokończyć temat. Po 3 tyg. diagnostyki okazało się, że z układu zasilania "ucieka" paliwo. Odpowiedzialna jest za to nieszczelność w pompie wtryskowej. Koszt samej pompy 7.600 zł. Przebieg 165 tys. To kolejna pompa, która wysiada. Niestety, taka jest obecna jakość Toyoty.
Pozdrawiam forumowiczów, którzy mają więcej szczęścia do swoich autek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:10, 2011_12_16    Temat postu:

Jeden solidny forumowicz który napisał co było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin