|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid75291
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:58, 2011_01_01 Temat postu: Problem z silnikiem RAV4 D4D. Brak mocy. Pomożcie |
|
|
Witam. Od kilku dni mam problem z moja Toyota RAV 4 z 2007 roku z silnikiem 2.2 D4D (DIESEL) . Nie wiem kompletnie co mu jest. Odpaleniu zimnego silnika bardzo mocno dymi. A zapach tego dymu nie przypomina w niczym zapach oleju ani ropy. Drugim objawem jest nie równa praca silnika przez bardzo długi czas tj. do rozgrzania się ( używam funkcji PWR HEAT ale to nie pomaga). Kolejnym objawem jest brak mocy. Ruszyć sie da ale przyspieszyc na zimnym silniku już nie. Przy 2000 obrotów zaczyna sie dusić. Także przy ruszaniu nie raz można usłyszeć dziwne stuki. Jak już sie rozgrzeje to wszystkie problemy znikaja: nie dymi nawet przy wysokich obrotach, nie muli sie i w ogole jest w miare dobrze. Prosze o pomoc.
Pozdrawiam i szczesliwego nowego roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tokar_tom
Street Racer
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:04, 2011_01_02 Temat postu: |
|
|
A czy w ostatnim czasie nie było grzebane przy rozrządzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid75291
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:21, 2011_01_03 Temat postu: |
|
|
Nie, chyba nie. Ten samochód niedawno kupiłem ;/ i poprawka co do tych obrotów. Nie może wyjść 1000 obrotów choć mam gaz wcisniety prawie do deski. Aha i tankowałem na stacji ORLEN paliwo ON VERVA a dzien przed tankowaniem bylo wszystko ok. A w jednym z postów przyczytalem to :
" Koledzy w/g mnie sami sobie troche robimy problemy, kupujac super paliwa typu Ultimate czy v-Power te paliwa sa b dobre ale nie do ciaglego stosowania,sa zbyt"suche" posiadaja mniejsze zdolnosci smarowania elementow ruchomych pomp wysokiego cisnienia.
Lepiej stosowac zwyklego diesla bez dodatkow zwiekszajacych moc,wzrost mocy jest problematyczny i prawie nie zauwazalny.
Jest tylko zauwazalny na reklamach.
Jezeli stosujemy zwyklego diesla mamy pewnosc ze jest na stacjach paliwowych czesto wymieniany na nowy,wynalazki w stylu V-Powera zalegaja zbiorniki gdzie nastepuje stopniowa sedementacja grawitacyjna i jak masz pecha szczegolnie w niskich temperaturach to stoimy. "
Co wy na to. ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawid75291 dnia Pon 18:24, 2011_01_03, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid75291
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:17, 2011_01_03 Temat postu: |
|
|
dawid75291 napisał: | Nie, chyba nie. Ten samochód niedawno kupiłem ;/ i poprawka co do tych obrotów. Nie może wyjść 1000 obrotów choć mam gaz wcisniety prawie do deski. Aha i tankowałem na stacji ORLEN paliwo ON VERVA a dzien przed tankowaniem bylo wszystko ok. A w jednym z postów przyczytalem to :
" Mialem podobny problem z moja RAV i takze z paliwem kupionym na stacji Shell i z V Powerem,maksymalnie moglem uzyskac 2 tys obrotow i samochod szarpal,dolewalem uszlachatniaczy ale nie pomagaly.
Jezeli wytraci sie parafina to jest juz zbyt pozno na jakas akcje,trzeba samochod wprowadzic do garazu i ogrzac.
Mysle ze nie kupowales Shella V powera w Wejherowie.
W/G mnie V Power jest sprowadzany z Niemiec i niestety tak powazna f-ma jak Shell sprzedawala jeszcze letnie paliwo.
Shell V-Power jest mieszanina ropy i gazu.
Teraz jade na sprawdzenie zaworu spalin,ale to moga byc dwa problemy liche paliwo niskie obroty doprowadzaja do odkladaniu sie brudu w ukladzie wydechowym.
Jeszcze jedno po wprowadzeniu samochodu do garazu spaliny mialy charakterystyczny zapach siarkowodoru-inaczej zgnilych jajek. "
Co wy na to. ?? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tokar_tom
Street Racer
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:59, 2011_01_03 Temat postu: |
|
|
No z tymi obrotami to typowy problem zapchanego filtra paliwa. Ja bym zaczął od tego. Zima jak jeszcze zaczęło się to po zalaniu paliwkiem to wszystko ładnie psuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid75291
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:09, 2011_01_04 Temat postu: |
|
|
czyli te objawy mogą być spowodowane tym paliwem którym zatankowalem ?? coś mi się wydaje ze tak. napiszcie co o tym myślicie. a jeśli tak to co mam wymienić Oprocz paliwa w tym samochodzie ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|