|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mkunicki
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:28, 2010_06_09 Temat postu: nierówne obroty, skacząca temperatura |
|
|
WItam.
Pojawiły się w mojej rolce (e12 2004, d4d) problemy z równą pracą silnika.
Podczas postoju obroty skaczą od 800-1000 (1100). Wskazówka od temperatury cieczy chłodzącej wariuje - spada do 0, potem do połowy skali, i tak w kółko. Podczas jazdy nieregularnie załączają się terkające obroty (te typowo dieslowskie, nie znam się na rzeczy). Normalnie załączały się zawsze przy wciśnięciu gazu, teraz różnie z nimi bywa.
Kłopoty zaczęły się (nie wiem czy to ma związek) od uderzenia podwoziem auta o krawężnik w Krakowie - prawie zawieciło mi się auto :) [tak na marginesie, to nigdzie nie widziałem PARKINGÓW przy ulicy w postaci wysokich krawężników o szerokości ok 60cm - w sam raz, aby niższe auto się zawiesiło. Bez terenówki nie ma mowy o parkowaniiu].
Co mozę być przyczyną w.w. objawów?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mkunicki
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 6:58, 2010_06_11 Temat postu: |
|
|
Wróciłem z aso, problem rozwiązany. Jest wysoce prawdopodobne, że uderzenie podwoziem spowodowało uszkodzenie wiązki elektrycznej czujnika temperatury. Teraz wszystko gra i huczy. Dla informacji, diagnoza 180,- naprawa wiązki 100,-.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
panjarekp
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:39, 2010_07_18 Temat postu: |
|
|
Mam podobny. Problem. Też na wolnych obrotach silnik sam przyśpiesza od 800 obrotów do 1200. Świeci też kontrolka silnika. Na pewno nie najechałem na krawężnik. Też podejrzewam, że problem tkwi w elektryce łączącej czujnik temperatury z komputerem. Odkręciłem nawet pokrywę plastikową silnika, myśląc, że jest przetarty przewód ale nic nie znalazłem. Czeka mnie wyjazd do serwisu....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mkunicki
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:33, 2010_07_22 Temat postu: |
|
|
jeśli objawy te pojawiają się podczas postoju, przy zimnym silniku i przy włączonej klimatyzacji - to czasem się tak dzieje i jest to normalne (opinia serwisanta ASO). Choć szczerze mówiąc - u mnie takie skoki są w przedziale 800-900 (max 950) obr/min.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
panjarekp
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:48, 2010_07_22 Temat postu: |
|
|
Problem rozwiązany. Okazało się, że przetarł się kabelek łączący wiązkę silnika z czujnikiem temperatury.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|