|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Satjow
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:19, 2009_09_19 Temat postu: LPG w Corolli E12T?? |
|
|
Witam wszystkich,
Mam Corolle 1,6 z 2004r z bardzo małym (oryginalnym:]) przebiegeim, zastanawiam się nad instalacją LPG??
Proszę o poradę czy warto inwestować w LPG? Argumenty finansowe oczywiście przemiawiają ZA, ale spotkałem się również z informacjami, że w 2006r Toyota wycofała się z firmowej instalacji LPG w swoich samochodach ze względów technicznych!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gimak
Street Racer
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:29, 2009_09_19 Temat postu: |
|
|
Decyzję musisz podjąć sam. Ja osobiście uważam, że gaz w dobrze dobranej i optymalnie ustawionej (dla silnika, nie dla kieszeni - to samo z siebie wyjdzie) instalacji dla silnika jest zdrowszy niż benzyna - zaznaczam to jest moje osobiste na ten temat zdanie. Na gazie mam przejechane 81 tys.km i nie obserwuję ujemnych zmian w dynamice silnika, poza ostatnio zacinającymi się wtryskiwaczami benzynowymi (wedle zasady organ nie używany ulega zanikowi). Po przeglądzie po 90 tys.km (za 4 tys.) powinienem wiedzieć co ewentualnie nabroił gaz w silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Satjow
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:53, 2009_09_21 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo, decyzja jest trudna, bo generalnie wszelkie informacje na forach podają wzmianki o wypalaniu się gniazd zaworów albo że po 90 tyś przebiegu głowica jest do wymiany. Nie wiem na ile te informacje poparte są własnymi doświadczeniami, ale dzięki dzięki za informacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:47, 2009_09_24 Temat postu: |
|
|
Nie załuj na instalacje, załoz ze specjalnym lubricatorem który smaruje zawory wydluzajac ich zywotnosc, i zapobiega szybkiemu wypalaniu sie gniazd. no i po zalozeniu gazu co 30tys ktr luzy zaworowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Satjow
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:23, 2009_09_25 Temat postu: |
|
|
Dzięki,,,
generalnie decyzja już została podjęta, zakładam instalację
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotras1964
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:56, 2009_10_01 Temat postu: |
|
|
Sam siebie lepiej zagazuj, jak można do tak porządnego auta zakładać gaz, a zresztą jak wogóle można zakładać gaz do auta, Jak chcesz jezdzić jak najtaniej, to najlepiej kup sobie hulajnogę!!!! PORAŻKA!!!!!
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Piotras1964 dnia Czw 21:57, 2009_10_01, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|