|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dompi
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:54, 2009_07_03 Temat postu: Długo kręci zanim odpali rav4 2.0d4d r.2004 |
|
|
Długo kręci ok.3 sek. zanim odpali rav4 2.0d4d r.2004 nie wiem czy tak mają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dario
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 7:41, 2009_07_04 Temat postu: |
|
|
U mnie jest tak samo ,ponoć tak ma być ,to niestety nie TDI.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dompi
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 9:17, 2009_07_04 Temat postu: |
|
|
no właśnie dzwoniłem na serwis i gostek powiedział że nie ma się czym martwić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ELCOYOTE
Street Racer
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚW
|
Wysłany: Sob 10:12, 2009_07_04 Temat postu: |
|
|
no to fajnie was w konia robią
jakby wam powiedział ze trzeba wyciągnąć
pręt i wsadzić przez zderzak i kręcić (początki motoryzacji kiedy nie było rozruszników)
też byście to połknęli ?
3 sekundy to obciach kręcić toyotę z 2004r normalnie to zajmuje 0.5sek
ale skoro tak ma być i nie przeszkadza to można zamknąć temat
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ELCOYOTE dnia Sob 10:12, 2009_07_04, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_rav4-X
Street Racer
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:10, 2009_07_04 Temat postu: |
|
|
popieram opinie ELCOYOTE
mam tylko jedno dodatkowe pytanie.. czy po tych 3 sekundach równo silnik startuje?
samozapłon - to samozapłon, pomyślcie ile potrzeba żeby nastąpił
gostek powiedział, to co chciałeś usłyszeć... lub dla świetego spokoju
mnie powiedział jeden.. kiedyś, przy innym aucie, że czujnik termometra zewnętrznego związany jest ze świecami żarowymi i czasem ich załaczania... hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dompi
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:07, 2009_07_05 Temat postu: |
|
|
równo startuje zawsze tak samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_rav4-X
Street Racer
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:42, 2009_07_05 Temat postu: |
|
|
hmm.
cóż... nie jest to coś strasznego skoro zawsze tak samo - rozumiem, że w zimie też nie ma problemu
jednak nie powinien aż tak długo uruchamiać się. warto sprawdzić akumulator.. być może słabo kręci, choć wydaje się, że to będzie inna przyczyna (może kwestia elektrozaworu, świec żarowych lecz objaw jednoznacznie nie wskazuje - być może to coś innego)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dompi
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:13, 2009_07_06 Temat postu: |
|
|
akumulator mam nowy świece żarowe też w porządku a w zimie nie jeżdziłem bo nie dawno ją kupiłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_rav4-X
Street Racer
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:24, 2009_07_06 Temat postu: |
|
|
no nic... warto mieć na uwadze to zachowanie.
to nie jest coś bardzo strasznego, jeżeli zawsze tak samo startuje i nie ma innych problemów.. no ale raczej nie powinno tak być, chyba że znów ktoś się uprze, że ten typ tak ma
dla mnie jednak to zbędne obciążenie rozrusznika.. mnie by się to nie podobało
jeżdżę nie pierwszym dieslem i start jest praktycznie w ułamku sekundy (nie przekracza sekundy)
kiedyś w jednym aucie gdy nie podobał mi się czas rozruchu... wtedy świece żarowe nie działały jak powinny, lub wtryski "lały", raz też przyczyną podobnego problemu był elektrozawór (ale on przycinał się czasami więc napewno nie dotyczy tego przypadku)
jeszcze 5 groszy może mieć do wtrysków paliwo.
a właśnie... jak wygląda sprawa spalin przy rozruchu? pojawia się jakiś dymek?
być może koledzy będą mieli jeszcze inne propozycje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Krzysiek_rav4-X dnia Pon 20:28, 2009_07_06, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras86r
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:47, 2009_07_29 Temat postu: |
|
|
Ja jezdze Corolla D4D, 2.0, i też tak miałem przez dłuższy czas... aż wkońcu zdechł mi rozrusznik... dałem do regeneracji... zapłaciłem 250 zł i teraz pali odrazu prawie.... różnica jest bardzo duża...a co do kwesti "mądrych mechaników" na początku też mi coś nie pasowało, jak pojechałem do mechanika to powiedział: "Panie ten typ tak ma" i tak miał przez miesiąc aż później nie mogłem go prawie odpalić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nikes76
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:48, 2009_08_10 Temat postu: |
|
|
Na wiosnę kupiłem corollę 2006r. D4D 116KM. Problem mam ten sam, pali bez problemu jednak długo kręci. Jest to mój kolejny diesel i żaden tak długo nie kręcił. W temp. 0 - +10 stopni C samochód za pierwszym razem odpala po kilku sekundach, zastanawiam się jak zapali przy -25st.C. Byłem w serwisie, wszystko jest OK. Rozmawiałem z trzema znajomymi którzy maja te silniki i zapalanie jest dokładnie takie samo. Więc te typy tak chyba mają. Niech ktoś też nie opowiada że to wina common rail, miałem mercedesa z tym systemem i przy - 35 zapalał bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nikes76 dnia Wto 8:57, 2009_08_11, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_rav4-X
Street Racer
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 12:34, 2009_08_13 Temat postu: |
|
|
tak jak wspomniałem powyżej... mam nie pierwszego diesla
obecnie D-4D 2,2L z wtryskami piezoelektrycznymi... rozruch bezkuczykowy i start silnika trwa do ok. 1 sekundy.
więc... TEN TYP TAK NIE MA
kiedyś na początku często nierówno startował.. mówiono w ASO, że nie stwierdza się problemu... ale po moim 2 miesięcznym uporze wymieniono wtryski.. i akurat ten problem praktycznie rozwiązał się (pisałem w innym temacie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ELCOYOTE
Street Racer
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚW
|
Wysłany: Pią 9:10, 2009_08_14 Temat postu: |
|
|
nikes76
Więc te typy tak chyba mają
rzeczywiście te typy (ci ludzie ) tak mają
potem jak sie rozrusznik całkiem wys#a będą na pych odpalać bo te typy tak mają
co za idiotyczne stwierdzenie
nie będę się już powtarzał przyczyna jest banalna
szczotki padają albo tuleje ale wątpię bo toyota stosuje łożyska tam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rtoipo
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:34, 2009_08_21 Temat postu: |
|
|
U mnie jest podobnie d4d 2.0 Corolla verso 2004 - jaka diagnoza czego się spodziewać (jak już załapie to tak jakby kręcił razem z rozrusznikiem przez 2-3 sek. zanim rozłączy)??? Jest to mój pierwszy diesel, mam go od niedawna i trochę się zaniepokoiłem. Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę. Nie jestem fachowcem w tej sprawie :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_rav4-X
Street Racer
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:41, 2009_09_07 Temat postu: |
|
|
przyczyna może być m.in. w...
począwszy od układu zasilania paliwem, wtryski, ustawienie rozrządu, filtry, stan akumulatora i kończąc na rozruszniku (tulejki, bendiks itp)
ważne czy startuje równo.. czy kopci przy zapalaniu i czy są problemy w niskich temperaturach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remol_rs
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:13, 2009_09_12 Temat postu: |
|
|
Mam podobny problem tylko z Carina E dodatkowo zakopci przy odpaleniu. Dzięki za wszelkie sugestie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rtoipo
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:32, 2009_10_01 Temat postu: |
|
|
Krzysiek_rav4-X napisał: | przyczyna może być m.in. w...
począwszy od układu zasilania paliwem, wtryski, ustawienie rozrządu, filtry, stan akumulatora i kończąc na rozruszniku (tulejki, bendiks itp)
ważne czy startuje równo.. czy kopci przy zapalaniu i czy są problemy w niskich temperaturach |
Startuje równo, nie kopci spalanie idealne - mechanik patrzył na tuleje rozrusznika nie ma luzów rozrusznik bez obciążenia pracuje ponoć idealnie, sugerował że to może przez tą cewkę na rozruszniku???? szczotek jednak nie sprawdzał!!!! czy to to???? co radzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ELCOYOTE
Street Racer
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚW
|
Wysłany: Sob 9:47, 2009_10_03 Temat postu: |
|
|
kurcze bez obciążenia to i auto z górki pojedzie szczotki to pierwsza rzecz na którą się patrzy
a jak twój samochód odpala przekręcasz kluczyk rozrusznik kreci równo
czy przerywa faluje nierównomiernie ?????
może też być winny akumulator
trzeba sprawdzić podstawy jak wyżej napisałem
potem pompa sekcje
itd.. .
przyczyn może być wiele jak napisał Krzysiek_rav4-X
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rtoipo
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:51, 2009_10_06 Temat postu: |
|
|
[quote="ELCOYOTE"]kurcze bez obciążenia to i auto z górki pojedzie szczotki to pierwsza rzecz na którą się patrzy
a jak twój samochód odpala przekręcasz kluczyk rozrusznik kreci równo
czy przerywa faluje nierównomiernie ?????
może też być winny akumulator
trzeba sprawdzić podstawy jak wyżej napisałem
potem pompa sekcje
itd.. .
We wcześniejszym poście chyba źle opisałem to co zaobserwowałem przy rozruchu, opiszę to dokładnie.
W moim modelu zapłon jest na przycisk START, jeśli chodzi o start rozrusznika to jest równy i zawsze taki sam, rano gdy jest zimny kręci się jakby dłużej już z uruchomionym silnikiem, silnik łapie rórno i od razu - to rozrusznik się nie rozłancza 1-2 sek, potem objaw kręcenia się rozrusznika z silnikiem - jak jest ciepły znika
Dodatkowo jeszcze dziwny dźwięk jakby "tarcie" (trudny do poisania) w końcowej fazie gdy rozrusznik wytraca obroty ok 1 -2 sek - co może być tego przyczyną????
Występuje to za każdym razem nie zależnie czy zimny czy ciepły silnik.
Wspomniałem już że mechanik sprawdzał stan tuleii i twierdzi że szczotki są ok, akumulator ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
andrzej10687
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:48, 2012_01_21 Temat postu: |
|
|
Posiadam corolla verso 2.0d4d. Problem polega na uruchamianiu silnika, bez znaczenia ma temperatura zewnętrzna czy lato czy zima, przy uruchamianiu silnika najpierw włącza się silnik na obroty ok 600 i do momentu pełnego uruchomienia przez około 3 sek. chodzi wraz z rozrusznikiem. Pojazd z przyciskiem start stop, po rozgrzaniu świecami bez uruchamiania i odczekaniu kilku sek. odpala prawidłowo. Rozrząd po wymianie, przebieg 100tyś. filtry nowe, samochód po przeglądzie, podejrzewałem świece żarowe ale w serwisie powiedziano że jak by była jakaś uszkodzona to wyskakiwałby błąd, a nic nie wyświetla. Mimo wszystko sprawdzę je chyba sam. Za podpowiedzi z góry dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|