Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy można zregenerować wtryski Toyota Corolla

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janusz71




Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:27, 2009_08_22    Temat postu: Czy można zregenerować wtryski Toyota Corolla

Cześć mam małe zapytanje ,czy można regenerować wtryski Toyota Corolla rok 2003 sil 1995 66kw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gimak
Street Racer



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:11, 2009_08_22    Temat postu:

Też interesuje mnie ta sprawa, mam dwa po wymianie, silnik 1.4 vvti 71 kW 2004r, zagazowany.
Na oko wyglądają na nierozbieralne i nieregenerowalne, tak twierdził macher w ASO. Na razie je moczę w nafcie już trzeci tydzień, nie widać aby nafta zmieniła choć trochę kolor. W przyszłym tygodniu spróbuję je podłączyć pod pulsujące napięcie i zobaczę czy to moczenie coś dało.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gimak dnia Sob 13:13, 2009_08_22, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janusz71




Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:59, 2009_08_22    Temat postu:

jeśli poszly tobje 2 wtryski , to jakie na poczontku były uciebje objawy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:22, 2009_08_22    Temat postu:

Zregenerowac mozna ale tylko wtryski DENSO co do wtryskow BOSCH to z tego co mo wiadomo to sie nie da. Jest jeszcze opcja czyszczenie ultradzwiekowo, nawet pomaga;) Zajmuja sie tym wyspecjalizowane w tym dziale zaklady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gimak
Street Racer



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:24, 2009_08_22    Temat postu:

Janusz71 napisał:
jeśli poszly tobje 2 wtryski , to jakie na poczontku były uciebje objawy

W sumie po już poszły mi trzy wtryskiwacze. Po 50 tys.km poszedł mi na 4 cylindrze, jeszcze na gwarancji, następne po 80 tys.km na trzecim i czwartym cylindrze, na którym wceśniej padł nie wiem. Objawy, trochę trudno mi je zdefiniować, bo jeżdżę na gazie. Jak padł na jednym cylindrze to nie odpalał na dotyk, za drugim lub trzecim razem i troszeczkę silnikiem telepało. Kontrolka check engine się nie paliła. Jak się przełączył na gaz chodził bez zarzutu. Za drugim razem jak padł jak padł jeden wtryskiwacz objawy były podobne, ale tego nie łączyłem z wtryskiwaczem benzynowym, raczej z przepuszczającym którymś wtryskiwaczem gazowym (że dolot zagazowany i musi go przewietrzyć).
Dopiero jak padł drugi wtryskiwacz to jeszcze bardziej pogorszył się rozruch i jak zaskoczył to jeszcze mocniej silnikiem telepało oraz stracił kopyto i zaczął zapalać się check. Gaziarz odczytał kod błędu - 420 (oczyszczanie spalin), a później w serwisie kod - 300 (wypadające zapłony). Jak powiedziałem, że nie chodzą wtryskiwacze na trzecim i czwartym cylindrze, początkowo nie chcieli mi wierzyć, bo komputer sygnalizował problemy z zapłonem (miałem argument na gazie chodził jak burza). Przy sprawdzaniu które cylindry nie pracują byłem zaskoczony tym, że silnik zaskakiwał na jednym pracującym cylindrze, oczywiście o jeździe w takich warunkach nie mogło być mowy.
Jak będę umiał jeszcze coś wyjaśnić, to chętnie to uczynię.
Co do pochodzenia wtryskiwaczy - będę się musiał im przyjrzeć pod tym kątem, ale chyba niemieckie.
Co do czyszczenia - zarekwirowałem żonie jakąś płuczkę ultradźwiękową i zastanoawiam się jak ją do prób uruchomienia tych wtryskiwaczy wykorzystać.
Wtryskiwacze w miejscach w których ma kontakt z benzyną pokryte są warstwą nalotu o grubości ok. 0,1mm (na oko), która poddaję się na razie tylko skrobakowi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gimak dnia Sob 19:33, 2009_08_22, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janusz71




Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:17, 2009_08_23    Temat postu:

Wjtam wrencz umnje obiawy byly troche jnsze Ja mam dizla D4D 2003 rok sil 1995 66kw Umnje objaw był taki,zapalała się kontrolka pomarańczowa [czek] obroty silnika spadały do 1000 natych obrotach chodził może 1 minute i gas Po zgaśnięciu odpaliłeś i jechałeś Rozruch silnika troche był nie fer [ zatrzepotało nim] Mechanjk stwierdzjł 2 wtryski że lały Pojego naprawje jest okej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gimak
Street Racer



Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:49, 2009_09_08    Temat postu:

Po prawie miesięcznym moczeniu padniętych wtryskiwaczy w nafcie, wczoraj je uruchomiłem. No to mam zapas na następną taką niespodziankę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin