|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz71
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:27, 2009_08_22 Temat postu: Czy można zregenerować wtryski Toyota Corolla |
|
|
Cześć mam małe zapytanje ,czy można regenerować wtryski Toyota Corolla rok 2003 sil 1995 66kw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gimak
Street Racer
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:11, 2009_08_22 Temat postu: |
|
|
Też interesuje mnie ta sprawa, mam dwa po wymianie, silnik 1.4 vvti 71 kW 2004r, zagazowany.
Na oko wyglądają na nierozbieralne i nieregenerowalne, tak twierdził macher w ASO. Na razie je moczę w nafcie już trzeci tydzień, nie widać aby nafta zmieniła choć trochę kolor. W przyszłym tygodniu spróbuję je podłączyć pod pulsujące napięcie i zobaczę czy to moczenie coś dało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gimak dnia Sob 13:13, 2009_08_22, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz71
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:59, 2009_08_22 Temat postu: |
|
|
jeśli poszly tobje 2 wtryski , to jakie na poczontku były uciebje objawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:22, 2009_08_22 Temat postu: |
|
|
Zregenerowac mozna ale tylko wtryski DENSO co do wtryskow BOSCH to z tego co mo wiadomo to sie nie da. Jest jeszcze opcja czyszczenie ultradzwiekowo, nawet pomaga;) Zajmuja sie tym wyspecjalizowane w tym dziale zaklady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gimak
Street Racer
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:24, 2009_08_22 Temat postu: |
|
|
Janusz71 napisał: | jeśli poszly tobje 2 wtryski , to jakie na poczontku były uciebje objawy |
W sumie po już poszły mi trzy wtryskiwacze. Po 50 tys.km poszedł mi na 4 cylindrze, jeszcze na gwarancji, następne po 80 tys.km na trzecim i czwartym cylindrze, na którym wceśniej padł nie wiem. Objawy, trochę trudno mi je zdefiniować, bo jeżdżę na gazie. Jak padł na jednym cylindrze to nie odpalał na dotyk, za drugim lub trzecim razem i troszeczkę silnikiem telepało. Kontrolka check engine się nie paliła. Jak się przełączył na gaz chodził bez zarzutu. Za drugim razem jak padł jak padł jeden wtryskiwacz objawy były podobne, ale tego nie łączyłem z wtryskiwaczem benzynowym, raczej z przepuszczającym którymś wtryskiwaczem gazowym (że dolot zagazowany i musi go przewietrzyć).
Dopiero jak padł drugi wtryskiwacz to jeszcze bardziej pogorszył się rozruch i jak zaskoczył to jeszcze mocniej silnikiem telepało oraz stracił kopyto i zaczął zapalać się check. Gaziarz odczytał kod błędu - 420 (oczyszczanie spalin), a później w serwisie kod - 300 (wypadające zapłony). Jak powiedziałem, że nie chodzą wtryskiwacze na trzecim i czwartym cylindrze, początkowo nie chcieli mi wierzyć, bo komputer sygnalizował problemy z zapłonem (miałem argument na gazie chodził jak burza). Przy sprawdzaniu które cylindry nie pracują byłem zaskoczony tym, że silnik zaskakiwał na jednym pracującym cylindrze, oczywiście o jeździe w takich warunkach nie mogło być mowy.
Jak będę umiał jeszcze coś wyjaśnić, to chętnie to uczynię.
Co do pochodzenia wtryskiwaczy - będę się musiał im przyjrzeć pod tym kątem, ale chyba niemieckie.
Co do czyszczenia - zarekwirowałem żonie jakąś płuczkę ultradźwiękową i zastanoawiam się jak ją do prób uruchomienia tych wtryskiwaczy wykorzystać.
Wtryskiwacze w miejscach w których ma kontakt z benzyną pokryte są warstwą nalotu o grubości ok. 0,1mm (na oko), która poddaję się na razie tylko skrobakowi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gimak dnia Sob 19:33, 2009_08_22, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janusz71
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:17, 2009_08_23 Temat postu: |
|
|
Wjtam wrencz umnje obiawy byly troche jnsze Ja mam dizla D4D 2003 rok sil 1995 66kw Umnje objaw był taki,zapalała się kontrolka pomarańczowa [czek] obroty silnika spadały do 1000 natych obrotach chodził może 1 minute i gas Po zgaśnięciu odpaliłeś i jechałeś Rozruch silnika troche był nie fer [ zatrzepotało nim] Mechanjk stwierdzjł 2 wtryski że lały Pojego naprawje jest okej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gimak
Street Racer
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:49, 2009_09_08 Temat postu: |
|
|
Po prawie miesięcznym moczeniu padniętych wtryskiwaczy w nafcie, wczoraj je uruchomiłem. No to mam zapas na następną taką niespodziankę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|