 |
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KK
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:27, 2009_11_30 Temat postu: Corolla Verso D-4D 116km problem z rozruchem |
|
|
Witam, w ubiegłym tygodniu wymieniłem rozrząd z pompą wody przed wymianą po nocnym postoju rozrusznik kręcił kilka razy zanim zapalił ale potem palił od kopa, teraz nawet bezpośrednio po wyłączeniu zdarza się że muszę kręcić kilka dobrych sekund.
Bezpośrednio po wymianie przed wyjazdem z warsztatu też miałem problem z uruchomieniem ale mechanik stwierdził że filtr paliwa musi się odpowietrzyć. Po wymianie przejechałem już ponad 1000km i oprócz długiego kręcenia zdarzyło się kilka razy że silnik zgasł tuż po uruchomieniu i musiałem długo kręcić jednocześnie wciskając gaz zanim odpalił, poza tym kilkakrotnie pojawił się jakiś błąd silnika. Czy możliwe jest że podczas wymiany źle ustawiono rozrząd? Mechanik powiedział że musiał wyzerować nastaw pompy wtryskowej może zrobił to niewłaściwie? A może zamontował kiepski filtr paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robak
Street Racer
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:06, 2009_11_30 Temat postu: |
|
|
wyzerować nastaw pompy wtryskowej ??
zmien mechanika
nie trzeba nic zerowac odpowiedniu ustawic na znaki i wymienic rozrzad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:46, 2009_12_01 Temat postu: |
|
|
Pompy nawet nie trzeba ustawiac, ja proponuje załozyc filtr paliwa oryginał, jak załozyl Ci filtrona to daj Pan spokoj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KK
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:58, 2009_12_01 Temat postu: |
|
|
Dzięki za podpowiedzi, umówiłem się na jutro z mechanikiem na wymianę filtra na filtr MANA podobno jedne z lepszych.
Dzwoniłem również dzisiaj do serwisu myślałem, że może źle ustawiony rozrząd może być przyczyną problemów z rozruchem ale trochę mnie uspokoili mówiąc, że złe ustawienie spowodowałoby, że silnik szlag trafia bezpośrednio po próbie uruchomienia a w skrajnych przypadkach przy przestawieniu o jeden ząbek może pracować ale nie będzie miał mocy i obroty będą falowały u mnie jak już odpalę to wszystko jest ok.
Dzisiaj po postoju zaobserwowałem, że mam jakiś wyciek wygląda to na ropę, ponieważ mechanik powiedział, że do wymiany paska musiał zdemontować pompę wtryskową jeżeli z jakiejś przyczyny jest nieszczelna może to jest przyczyna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robak
Street Racer
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:23, 2009_12_01 Temat postu: |
|
|
to ty lepiej zmien mechanika jak on do wymiany rozrzadu demontuje pompe wtryskowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KK
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:28, 2009_12_01 Temat postu: |
|
|
zmienię, zmienię ale póki co, to czy może to być przyczyną problemów z rozruchem? wyciek z pompy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Robak
Street Racer
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 0:29, 2009_12_02 Temat postu: |
|
|
moze byc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KK
Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:58, 2009_12_03 Temat postu: |
|
|
rayder częściowo miałeś rację okazało się że kiepski był filtr tzn ciekł nie wiem czy przez złe zamontowanie czy co w każdym razie wymieniłem na MANa i jest super.
temat zakończony, dzięki za podpowiedzi maszyna pali aż miło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KK dnia Czw 21:04, 2009_12_03, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 0:27, 2009_12_04 Temat postu: |
|
|
Ja i tak preferuje montaz filtrów paliwa tylko oryginałów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|