|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jack_Wrc
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:36, 2009_12_13 Temat postu: Corolla E12,2003r,104000km. Trudności w redukcji biegów :( |
|
|
Witam Wszystkich.
Jestem nowy na tym forum. :)
Otóż 2 tyg. temu kupiłem moją pierwszą Rolkę (taka jak w temacie:) No i niestety problem. Otóż przy wrzucaniu biegów na Wyższy jest wszystko OK. Problemem jest natomiast Redukcja z 4->3 i 3->2. Wyczaiłem że to chyba zależy od prędkości - jak jadę w miarę szybko to niższy bieg wchodzi z oporami albo 'na 2 razy'. Na dwójkę to mogę zredukować dopiero jak wóż naprawdę wolno jedzie Choć sama skrzynia nie skrzypi.
Może ktoś sie spotkał z czymś podobnym.
Pomożecie? Dzięki:)
p.s.
Na wyłączonym biegi wchodzą normalnie. Nie wiem czy i kiedy był wymieniany olej w skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jely
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jawor
|
Wysłany: Czw 2:19, 2009_12_17 Temat postu: |
|
|
Mam podobny problem w Carinie i już to opisałem na forum, ale niestety konkretnej odp nie otrzymałem. Po pierwsze olej w skrzyni się zmienia i to co 60 tys km. Ja również zmieniłem ale problem został. Teraz ciekawostka-przed wymianą miałem zalany olej do automatycznych skrzyń biegów ATF (kolor czerwony) i nie miałem problemu z wrzuceniem dwójki, ale po wymianie oleju na syntetyk mobila problem się rozpoczął. Na forum znalazłem info iż jak synchronizatory są uszkodzone i biegi ciężko się redukuje to można zalać ATF co ja miałem zrobione. Ale może to być kwestia regulacji linek (jeśli taka jest- bo nie wiem jak w twoim modelu-najlepiej podjechać do dobrego mechanika i sprawdzić) a jeśli to nić nie pomoże to jak wcześniej pisałem można ratować się wymianą oleju na rzadszy lub remont albo wymiana skrzyni. No i to na tyle jak rozwiążesz problem to napisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gimak
Street Racer
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jastrzębie Zdrój/Nowy Sącz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:10, 2009_12_19 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy to się na coś przyda, ale ja z takim problemem spotkałem się (smiech to powiedzieć) w maluchu przy redukcji do 1. Przyczyna prozaiczna "przyklejanie się" tarczy sprzęgłowej do koła zamachowego. To przyklejanie spowodowane było zacinaniem się przesuwu tarczy sprzęgłowej na wielowypuście wałka sprzęgłowego (zadziory). Wygładzenie zadziorów i zaokrąglenie z obu stron tarczy zębów w otworze na wałek załatwiło sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|