|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pon3i
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:46, 2009_05_11 Temat postu: chwilowa utrata mocy |
|
|
Problem RAW-4 D4D 2,0 2002 r.: pomiędzy 2-3 tys. obr. (najczęściej przy wyprzedzaniu) auto chwilowo traci moc. Zdarza się że przejedzie 100 km i nic a czasem prawie się nie da jechać, bo strach wyprzedzić. Z czasem zaczyna zamulać, a potem znów dobrze. Pali wtedy z pół litra więcej. Komputer nie pokazuje błędów. Turbinę wymieniłem. Mechanicy rozkładają ręcę, a ja jadę i myślę tylko o tym kiedy urwie moc.
Proszę o sugestie co należąloby sprawdzić, wymienić, żeby czerpać w końcu pełną przyjemność z jazdy tym autkiem, które mimi wszysko nadal mi się podoba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek_rav4-X
Street Racer
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:46, 2009_05_11 Temat postu: |
|
|
Ja nie zapłaciłbym za taką wymianę turbiny.. skoro brak efektów. Od czego są tacy "mechanicy" (...)
Hm.. skoro piszesz, że przy wyprzedzaniu.. to przy przyspieszaniu główne znaczenie ma turbina właśnie.. lub jej osprzęt. Mniemam, że po wymianie filtrów nie ma zmiany...
A nie zauważyłeś może zmian w kolorze spalin?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:37, 2009_05_12 Temat postu: |
|
|
filtry wymienic trzeba przynajmniej paliwa, to nie jest pierwszy taki przypadek przy ravce model cla21 2.0 , mysle ze mechanicy turba bez potrzeby by nie wymienili. Obejdz filtr paliwa-złącz bezposrednio przewody ktore ida do filtra paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pon3i
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:42, 2009_05_13 Temat postu: |
|
|
Tak tak, filtry wymienione. Robiłem ostatnio rozrząd, no i oczywiście sprzęgło z kołem dwumasowym. Niedługo zmienię chyba rok produkcji tego samochodu. Mam od mechaników sugestie że to może wtryski, może pompa. Ale zanim wydam nastepną kasę to liczę dalej na to, że może to jakaś drobniejsza usterka, z którą już ktoś się spotkał.
Dzięki za podpowiedzi :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pon3i
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kielce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:45, 2009_05_13 Temat postu: |
|
|
No - spaliny jakby nigdy nic.
Przy równomiernej jeździe też następuje "przytkanie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ELCOYOTE
Street Racer
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: OŚW
|
Wysłany: Sob 11:17, 2009_05_16 Temat postu: |
|
|
i znowu mechanicy obwiniali i naciągnęli klienta na nowe turbo
boże co za mechanicy i głąby turbo albo działa albo nie działa jak już pisałem
nie ma takiego czegoś ze nie domaga albo się zacina tam dochodzi do 200000obr
pierwsze daj auto do mechanika a nie do kowali !!!!!
objaw o którym piszesz to może być wiele przyczyn nie piłem herbaty jeszcze więc nie wywróżę z fusów ale mogę dać trop
może być jakaś głupia nieszczelność wtedy część ciśnienia które turbo wytworzy ucieka bokiem a komputer tego nie widzi i i daje więcej paliwa i wtedy muli
może zawór zwrotny upustowy ???
może wtrysk eis zacina ??? mało prawdopodobne
pompa wątpię
ale od czegoś trzeba zacząć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras86r
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:11, 2009_07_10 Temat postu: |
|
|
Kolego i jak udało Ci się zrobić tą ustrekę ?
Dzisiaj własnie mam to samo... mam Corolle D4D, 2003 rok, 90 km, i własnie to samo, ogolnie powyżej 3000 obrotów jak przyspieszam to na 2 - 3 sekundy spadek mocy i nie przyspiesza.... a po chwili juz normlanie.... na obrotach do 3000 normlanie jedzi, Turbo wporządku jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pablissimo
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:48, 2009_07_17 Temat postu: |
|
|
Mam identyczna ravke i identyczny problem.... Znajomy mechanik niestety też nic nie wymyślił... Jedyną ciekawostkę jaką odkryliśmy to fakt, że auto jeździ tak samo z odłączonym przepływomierzem. Znaczy się nie najgorzej pomijając te spadki mocy. Może to mieć jakiś związek???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras86r
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:25, 2009_07_29 Temat postu: |
|
|
Już wiem o co chodzi u mnie.... muszę poprostu "przeczyścić układ kolektora ssącego" czy w sumie każdy "normalny" mechanik powinien to zrobić... a druga sprawa to warto sprawdzić filtr paliwa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|