|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ToyoToyo
Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:03, 2012_06_13 Temat postu: Avensis zapchany DPF i uszkodzony 5-wtrysk |
|
|
Witam
niespełna 2 tygodnie temu zakupiłem Avensis z 2005 silnik 116km d-cat, co prawda w atrakcyjnej cenie ale po tygodniu eksplantacji weszło w tryb awaryjny. W granicach 3 tys. obrotów zaczął szarpać i kopcić na niebiesko.
Po podłączeniu kompa wyszły dwa błędy p2002 czyli filtr cząstek stałych DPF oraz p1386 czyli 5-wtrysku. W serwisie za filtr krzyczą prawie 10 tyś a za wtrysk prawie 7 tyś. Praktycznie połowa wartości samochodu. W związku z tym moje pytanie czy są jakieś zamienniki, czy też można to w jakiś sposób zregenerować? Przeczytałem różne posty, ale nic nie ma na temat zmieników czy też regeneracji tych elementów. A kupować używkę to też lipa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luka
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:08, 2012_06_14 Temat postu: |
|
|
moge odpowiedzieć w sprawie DPF. Miałem to samo czyli zapchał się i wszedł w tryb awaryjny. Niestety na przepalenie na trasie bylo za póżno. W serwisie Toyoty też podumali, skasowali błąd i kasę. Po przejechaniu paru kilometrów wróciło wszystko. Pojechałem do innego nieautoryzowanego serwisu który robi toyoty. Warsztat, rozgrzanie silnika, sztuczne wymuszenie procedury wypalenia DPF. Trwało to z 1 godzinę, pod koniec kupa dymu i po sprawie. Ubyło mi 450zł. Jeżdżę już rok i spokój. Wróciłem do Toyoty żeby im powiedzieć że łosie to tłumaczyli się że mogą robić tylko procedury oficjalne, a ogólnie to zdziwieni że udało się wypalić Dpf. I jeszcze zawsze można go fizycznie usunąć.Kupe firm które reklamują się z taką usługą.
t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mani3k
Street Racer
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:52, 2012_06_16 Temat postu: |
|
|
Na pewno 116KM? Po 2005 r. tych silników nie robiono. Do nich ten filtr był montowany w opcji tylko za naszą granicą.Zwie się DPNR. Na polskę był zwykły dpf bez możliwości takiej diagnostyki.
Z tymi cenami też coś mieszasz. Sam wtrysk to pareset pln, a filtr ok. 6 tyś.
Temat ogarnięty bez żadnej emulacji nawet przez aso.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mani3k dnia Wto 17:48, 2012_06_19, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sopel85
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:03, 2012_07_06 Temat postu: |
|
|
Przy wypaleniu Dpf-a trzeba tez przeczyscic EGR bo lubi sie zapychac , ogolnie jak kolega wyzej napisal w ASO nie powinni wziasc wiecej jak 400-500 pln o ile wiedza jak to zrobic ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mech z toyoty
Dołączył: 17 Cze 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:32, 2012_07_07 Temat postu: |
|
|
w tej chwili sa środki chemiczne do czyszczenia pdf,są one stosowane nawet w bardziej kumatych asso,zawsze warto spróbowac pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mani3k
Street Racer
Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:15, 2012_07_07 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam... środki zaradcze firmy np. TUNAP. Działa, lecz po zaaplikowaniu jest wymagana jazda próbna ok 80km , która powoduje niezłą chmurkę za autem i może zakończyć się zabraniem dowodu :)duuużą chmurę. Btw. nie to miałem na myśli jeśli chodzi o naprawę przez aso..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ToyoToyo
Dołączył: 12 Cze 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:25, 2012_08_08 Temat postu: |
|
|
Witam
W końcu udało mi się uporać z problemem, po wizycie w ASO i innym warsztacie, zajmującymi się Toyotami, gdzie doradzano mi zakup nowego filtra oraz 5 wtrysku, gdzie koszt sięgał ponad 10 tyś, doszedłem do wniosku ze lepiej usunąć go całkowicie.
Udałem się do firmy [link widoczny dla zalogowanych] tam usunęli mi go mechanicznie i elektronicznie. Wstawili emulator, podobno ma symulować filtr i 5 wtrysk. Jeździłem już autkiem na Chorwacje, nic się nie świeci, nie wchodzi w tryb awaryjny wszystko chodzi dobrze, aby tak dalej.
Wydaje mi się, że główną przyczyną sprzedaży tego autka były te problemy, sam zastanawiałem się nad sprzedażą, ale kto by kupił w takim stanie. Teraz musze przyznać, że Toyotą jeździ się rewelacyjnie.
Ps. Mani3k tak 116KM czy tez 115KM, wszędzie różnie podają, ale nie jest to autko krajowe, co prawda kupione w kraju, ale poprzedni właściciel je sprowadził.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radson
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:36, 2012_09_25 Temat postu: |
|
|
mam pytanie posiadam corolle verso 2.2 d-cat i kopci mi na biało byłem w serwisie i nie jest to wina DPF ani wtrysków ani EGR, kopci na wolnych obrotach i tak na dobra sprawę w ASO mi nic nie powiedzieli ,czy ktoś może mi pomóc i doradzić w tym wzgledzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|