Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem w toyota E11 2000r. 1,9D angol

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne / ARCHIWUM tematów / Pod maską..
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artisa




Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:28, 2007_01_24    Temat postu: problem w toyota E11 2000r. 1,9D angol

witam,
serdecznie proszę o pomoc bo jadąc dzisiaj do pracy
wchodząc na obroty ok. 2000 wydobywa się stukot
podobny do stukania zaworów. Również wskazówka obrotomierza
spada w dół ale obroty nie. Jak również zapala i gaśnie kontrolka
pomarańczowa wyglądająca jak jakaś pompka (znalazłem taką kontrolkę
z opisu tablicy od avensisa i pisze że to "Lampka diagnostyczna
systemu wtryskow-zapłonowego sterowania silnika - występuje tylko w
wersjach benzynowych" A mój przecież diesel.
Na postoju nie ma tego zjawiska.

proszę o radę bo nie wiem jak do domu dojadę i czy to jakieś
groźne zjawisko i lepiej nie jeździć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtas
Admin



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Pią 22:36, 2007_01_26    Temat postu:

tak coś mi się zdaje że rozrząd się rozjechał i przydała by się regulacaj a jak nie rozrząd to wtryski szwankują. Reset kompa później na stacje diagnostyczną podłączyć do kompa bo kopm prawde Ci powie. Czekam na rezultaty bo jestm bardzo ciekawy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziemek56




Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pon 1:14, 2007_01_29    Temat postu:

W wielu dieslach pierwszy wtryskiwacz jest zczytujący (czyta, nie szczytuje) i podłączony do instalacji komp. Tak, że kontrolka może oznaczać u Ciebie niewłaściwą pracę wtrysków.

Z objawów ja stawiam, że masz za duży luz na rozrządzie - sprawdź napinacz. Napewno ząbek nie przeskoczył bo wolne obroty by szarpały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artisa




Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:27, 2007_02_20    Temat postu:

komputerek pokazał błędy
- szumy na wtryskiwaczu tym z czujnikiem iglicy (to co ziemek56 powiedział)
- błędy czujnika obrotomierza

najciekawsze jest to że samoczynnie ustały objawy jeszcze przed skasowaniem odczytu komputera
mechanik powiedział, że objawów może być dużo ale jak jest OK teraz to ciężko sprawdzić... zalecił wymienić filtr paliwa i zastosować dobry specyfik
do przeczyszczenia układu paliwowo wtryskowego...

jeszcze sprawdzę ten napinacz, rozrząd był zmieniany jakieś 30tyś. temu
dzięki...koledzy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtas
Admin



Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 14:43, 2007_02_20    Temat postu:

artisa napisał:
zalecił wymienić filtr paliwa i zastosować dobry specyfik
do przeczyszczenia układu paliwowo wtryskowego...


ja bym się dobrze zastanowił przed wlaniem czegokolwiek do baku bo właśnie moja rolka stoi w warsztacie i naprawia się po wlaniu(prawdopodobnie) takiego specyfiku. Ja się już wyleczyłem z takich praktyk i mogę was tylko uczulić na tego typu zagrania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artisa




Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:53, 2007_02_21    Temat postu:

już zakupiony LIQUI MOLY DIESEL SPÜLUNG do przeczyszczenia
mam nadzieje że nie zaszkodzi

koło soboty spróbuję wymienić filtr i dolać - poinformuję
o efektach jeżeli takie będą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ziemek56




Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 0:09, 2007_02_23    Temat postu:

Z dobrej, starej praktyki diesli (też dużych) wynika, że stosowanie jakichkolwiek płuczek, rozpuszczalnikow itp w paliwie doprowadza do takiego wymycia wszelkich najdrobniejszych spieków w układzie, że trzeba wiele elementów regenerować lub wymieniać.
Np. wydawałoby się, że wtryski lekko przypieczone ale chodzą. Po przepłukaniu najczęściej leją jak z cebra.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne / ARCHIWUM tematów / Pod maską.. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin