|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artisa
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:28, 2007_01_24 Temat postu: problem w toyota E11 2000r. 1,9D angol |
|
|
witam,
serdecznie proszę o pomoc bo jadąc dzisiaj do pracy
wchodząc na obroty ok. 2000 wydobywa się stukot
podobny do stukania zaworów. Również wskazówka obrotomierza
spada w dół ale obroty nie. Jak również zapala i gaśnie kontrolka
pomarańczowa wyglądająca jak jakaś pompka (znalazłem taką kontrolkę
z opisu tablicy od avensisa i pisze że to "Lampka diagnostyczna
systemu wtryskow-zapłonowego sterowania silnika - występuje tylko w
wersjach benzynowych" A mój przecież diesel.
Na postoju nie ma tego zjawiska.
proszę o radę bo nie wiem jak do domu dojadę i czy to jakieś
groźne zjawisko i lepiej nie jeździć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtas
Admin
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 22:36, 2007_01_26 Temat postu: |
|
|
tak coś mi się zdaje że rozrząd się rozjechał i przydała by się regulacaj a jak nie rozrząd to wtryski szwankują. Reset kompa później na stacje diagnostyczną podłączyć do kompa bo kopm prawde Ci powie. Czekam na rezultaty bo jestm bardzo ciekawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziemek56
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 1:14, 2007_01_29 Temat postu: |
|
|
W wielu dieslach pierwszy wtryskiwacz jest zczytujący (czyta, nie szczytuje) i podłączony do instalacji komp. Tak, że kontrolka może oznaczać u Ciebie niewłaściwą pracę wtrysków.
Z objawów ja stawiam, że masz za duży luz na rozrządzie - sprawdź napinacz. Napewno ząbek nie przeskoczył bo wolne obroty by szarpały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artisa
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:27, 2007_02_20 Temat postu: |
|
|
komputerek pokazał błędy
- szumy na wtryskiwaczu tym z czujnikiem iglicy (to co ziemek56 powiedział)
- błędy czujnika obrotomierza
najciekawsze jest to że samoczynnie ustały objawy jeszcze przed skasowaniem odczytu komputera
mechanik powiedział, że objawów może być dużo ale jak jest OK teraz to ciężko sprawdzić... zalecił wymienić filtr paliwa i zastosować dobry specyfik
do przeczyszczenia układu paliwowo wtryskowego...
jeszcze sprawdzę ten napinacz, rozrząd był zmieniany jakieś 30tyś. temu
dzięki...koledzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtas
Admin
Dołączył: 30 Mar 2006
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 14:43, 2007_02_20 Temat postu: |
|
|
artisa napisał: | zalecił wymienić filtr paliwa i zastosować dobry specyfik
do przeczyszczenia układu paliwowo wtryskowego... |
ja bym się dobrze zastanowił przed wlaniem czegokolwiek do baku bo właśnie moja rolka stoi w warsztacie i naprawia się po wlaniu(prawdopodobnie) takiego specyfiku. Ja się już wyleczyłem z takich praktyk i mogę was tylko uczulić na tego typu zagrania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artisa
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:53, 2007_02_21 Temat postu: |
|
|
już zakupiony LIQUI MOLY DIESEL SPÜLUNG do przeczyszczenia
mam nadzieje że nie zaszkodzi
koło soboty spróbuję wymienić filtr i dolać - poinformuję
o efektach jeżeli takie będą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ziemek56
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 0:09, 2007_02_23 Temat postu: |
|
|
Z dobrej, starej praktyki diesli (też dużych) wynika, że stosowanie jakichkolwiek płuczek, rozpuszczalnikow itp w paliwie doprowadza do takiego wymycia wszelkich najdrobniejszych spieków w układzie, że trzeba wiele elementów regenerować lub wymieniać.
Np. wydawałoby się, że wtryski lekko przypieczone ale chodzą. Po przepłukaniu najczęściej leją jak z cebra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|