Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna forum miłośników marki TOYOTA
TOYOTA FORUM TECHNICZNE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wysokie obroty na biegu łajowym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne / Ogólne...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
2001CDX1.3




Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:48, 2012_01_24    Temat postu: Wysokie obroty na biegu łajowym

Witam,

Odebralem samochod od mechanika ktory naprawil i wymienil lancuch rozrzadu.

Wszystko chodzilo bez zarzutu przed naprawa.

Przypomne ze w grudniu przekrecilem kluczyk i samochod sie posypal. pozniej tylko slyszalem rozrusznik.

Mechanik zdiagnozowal ze pekł lancuch rozrzadu (niestety) i bardzo kosztowna naprawe.

Zakupilem czesci:

1. Łancuszek, napinacz, 2xprowadnice ok. 1100zł
2. Pierścienie ok. 400
3. Uszczelka pod głowica ok. 150zł
4. filtr+olej = 130zł
5. Planowanie głowicy ok. 350zł
6. Robota ok. 1500

razem około: 3630zł ;-( (przeliczam to z funtow bo sprawa ma miejsce w UK)

a tylko przekreciłem stacyjke. Przebieg 104tys. km
Model 2001 CDX 1.3 VVTI 5.d skladany w Japonii


Czy ma ktos pomysl co moze powodowac takie wysokie obroty. Mneijwiecej tak jak by ciagle byl na ssaniu pomimo rozgrzanego silnika.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez 2001CDX1.3 dnia Śro 18:45, 2012_01_25, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:01, 2012_01_25    Temat postu:

Przyczyn moze byc wiele, mam tylko nadzieje ze mechanik nie grzebał przy przepustnicy, linka og gazu musi byc luzna-sobie sprawdz, moze byc zawór wolnych obrotów-sprawdzisz go tylko testerem, a moze byc zle załozony łańcuch.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
2001CDX1.3




Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Śro 12:20, 2012_01_25    Temat postu:

Dzisiaj jeszcze raz sam sprawdzalem. Objawy sa dziwne. Na zimnym silniku obroty lekko nie regularne ale niskie. Po zagrzaniu wysokie (jak na ssaniu) i lekko skacza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rayder
Street Racer



Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:32, 2012_01_27    Temat postu:

Tester trzeba wpiąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum miłośników marki TOYOTA Strona Główna -> Sprawy techniczne / Ogólne... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin