 |
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iza
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 15:50, 2012_01_15 Temat postu: szrpanie przy ruszaniu na zimnym silniku |
|
|
Witam wszystkich miłośników marki toyota. Mam problem z moją Ravką 1.8 VVT-i. Zauważyłam ze od pewnego czasu mocno szarpie podczas ruszania mimo ze robie to bardzo delikatnie . Dzieje sie tak tylko wtedy kiedy silnik sie jeszcze nie nagrzeje. Potem jest już ok. Dodam że sprzęgło bierze idealnie po środku. Proszę o rade i co ewentualnie wymienić bo kobiete w warsztacie samochodowym łatwo naciągnąć na duże koszty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:23, 2012_01_15 Temat postu: |
|
|
Na pewno trzeba sprawdzic stan poduszek silnika i skrzyni i przegubów, ale raczej dla mnie to bedzie przez sprzegło...moze byc tez dosc zuzyte koło zamachowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iza
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 23:31, 2012_01_16 Temat postu: |
|
|
Dziękuje za zainteresowanie moim problemem.W jaki sposób można sprawdzic sprzęgło i te koło zamachowe, a zarazem poduszki silnika skrzyni i przeguby. Samochód jest mi potrzebny na co dzień pozostawienie go w warsztacie wiąze sie problemem w dotarciu do pracy. Można to szybko sprawdzić czy jest dużo rozkręcania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rayder
Street Racer
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 928
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 1:22, 2012_01_17 Temat postu: |
|
|
Sprzegło mozna sprawdzic tylko gdy sie je zdemontuje i to samo dotyczy koła zamachowego, moze byc uszkodzony tłumik drgań skretnych, nierówna płaszczyzna na kole zamachowym lub docisku.
Co do przegubów to sprawdzic trzeba czy nie mają nadmiernego luzu, czy nie strzelaja podczas przyspieszania na skreconych kołach. Jezeli chodzi o poduszki-to sprawdzic w jakim stanie są-czy nie oberwane lub sruby nie skrecone. To tak w skrócie;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iza
Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 19:37, 2012_01_17 Temat postu: |
|
|
Dzieki za podpowiedzi, a na co Ty byś stawiał? I jeszcze jedno jak to bedzie sprzegło to czy koło zamachowe też wymieniać za jednym razem bo to duzo kosztuje. Ile tak mogę jeszcze pojeżdzic? Szarpie tylko jak jest zimny silnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|