|
forum miłośników marki TOYOTA TOYOTA FORUM TECHNICZNE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
km-pl
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:44, 2017_10_20 Temat postu: RAV4, 2002r, benzyna, cewki, obroty silnika |
|
|
Witam
W Toyocie Rav4 z 2002r, pojemności 2 litry benzyna +lpg,
zamknięcie przepustnicy blokowało pedał gazu. Zdjąłem filtr powietrza z rurami, wyczyściłem od zewnątrz przepustnicę, pedał przestał się zblokować. Psiknąłem smarem w sprayu na linkę gazu od strony kabiny i przy przepustnicy by chodziła lepiej. Po złożeniu obroty na luzie znacznie spadły. Po paru dniach strzeliła jedna z cewek na świecy. Podczas jazdy po mieście przestała pracować. Otworzyłem maskę by sprawdzić co się stało. Na silniku leżało rozdarte skrzydełko ptaka. (dziwne...?)
Wymieniłem profilaktycznie świece na nowe, wymieniona cewka na nową. Od tego czasu obroty silnika są za niskie. Po hamowaniu spadają prawie do zera i skaczą (od 300 - do 1500 obrotów), potem się stabilizują na niskich 500-700 obrotach. Silnik drży. Wymieniłem przepływomierz na rurze dolotowej ale nic to nie dało.
Co to może być?
Czy jak walnęła jedna cewka na świecy czy pójdą zaraz pozostałe? Czy znaczy że pozostałe mogą być osłabione? Czy osłabione cewki mogą być powodem drżenia, niskich i skaczących obrotów?
Gdzie i co szukać?
Czy to mogą być zawory do wyregulowania?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez km-pl dnia Pią 22:48, 2017_10_20, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
km-pl
Dołączył: 20 Paź 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:33, 2017_10_21 Temat postu: falowanie obrotów, drżenie silnika, nieprawidłowa praca |
|
|
Witam
Za poradą jednego życzliwego Kolegi sprawdziłem przed chwilą prostą rzecz. Faktycznie - bingo!
Przyczyną kłopotów z obrotami okazał się wężyk idący pod filtrem powietrza od strony podszybia. Wchodzi do bloku silnika koło wtrysków. Spadł i stąd ta nierówna praca na dwóch cylindrach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|